به گزارش انعکاس بناب، ولی‌اله فرج الهی در نشست توجیهی اعضای شورای تأمین شهرستان با نامزدهای شورای اسلامی شهر بناب با تأکید بر ضرورت پرهیز نامزدها از دادن وعده و وعیدهای غیرواقعی و غیرعملی تصریح کرد: وعده‌های داده شده از سوی برخی نامزدهای شورای اسلامی شهر از اختیارات استاندار نیز خارج است. وی با تأکید […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌اله فرج الهی در نشست توجیهی اعضای شورای تأمین شهرستان با نامزدهای شورای اسلامی شهر بناب با تأکید بر ضرورت پرهیز نامزدها از دادن وعده و وعیدهای غیرواقعی و غیرعملی تصریح کرد: وعده‌های داده شده از سوی برخی نامزدهای شورای اسلامی شهر از اختیارات استاندار نیز خارج است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و ضوابط فعالیت در عرصه انتخاباتی اذعان کرد: تبلیغات زودهنگام در تمامی عرصه‌ها رصد شده و با تخلفات در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب افزود: عملکرد تمام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و کانال‌ها و گروه‌های تشکیل شده در فضای مجازی توسط نامزدها و هواداران آنها باید مطابق قانون رفتار کنند.

فرج‌الهی خاطرنشان کرد: مدیران اصلی فعال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز در این راستا نسبت به مطالب منتشر شده در کانال‌های خود مسوولیت کامل داشته و در صورت بروز تخلفات پاسخگو خواهند بود.

وی اظهار کرد: راه انداختن کارناوال‌های تبلیغاتی در معابر و ایجاد راه‌بندان در زمان تبلیغات بر اساس قانون ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه گفت: دیوارنویسی و تخریب اموال عمومی و دولتی مصداق جرم بوده و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

فرج‌الهی همچنین با بیان اینکه اسامی قطعی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بناب ظرف یک روز آینده انتشار خواهد یافت، اظهارکرد: براساس دستورالعمل‌های وزارت کشور تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بناب در این دوره هفت نفر خواهد بود که فعلاً ۵۵ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر بناب رقابت خواهند کرد و کسانی که اکثریت آراء را کسب کنند و مردم آنها را انتخاب کنند، جزو شورای شهر خواهند بود.

وی تأکید کرد: هیچ نامزدی اجازه ندهد رقیب را تخریب کنند و رعایت حال هم دیگر و احترام به هم دیگر توسط نامزدها مورد تأکید ماست.

فرمانده انتظامی بناب نیز در این نشست با بیان اینکه امنیت برگزاری انتخابات به عهده نیروی انتظامی است، گفت: امید است نامزدهای محترم انتخاباتی به عنوان قانون‌گذاران و مجریان آینده خود عامل به قانون باشند و هواداران خود را نیز به رعایت قانون ترغیب کنند.

رمضان الهوردیان تصریح کرد: راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی از سوی برخی نامزدها از جمله دغدغه مسوولان به ویژه عوامل نیروی انتظامی است، از این رو افرادی که اقدام به راه‌اندازی کارناوال در حین تبلیغات انتخابات کنند براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر لزوم احترام به هم دیگر از سوی تمام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی اذعان کرد: طرفداران نامزدها از پاره کردن عکس و بنرهای رقبای انتخاباتی پرهیز کنند که در صورت مشاهده با متخلفان در این زمینه نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ش