به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی طی پیامی شهادت دو مرزبان شمال غرب کشور بخصوص جواد فرحی شهید اهل بناب را به خانواده ایشان، مردم شریف بناب، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تسلیت گفت. متن پیام بشرح ذیل می باشد. بسم رب الشهدا والصدیقین عزت،‌ استقلال و سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی طی پیامی شهادت دو مرزبان شمال غرب کشور بخصوص جواد فرحی شهید اهل بناب را به خانواده ایشان، مردم شریف بناب، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تسلیت گفت.

متن پیام بشرح ذیل می باشد.

بسم رب الشهدا والصدیقین

عزت،‌ استقلال و سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

دریافت خبر شهادت دو تن از مرزداران خدوم و جان برکف مرزبانی هنگ ارومیه در درگیری با اشرار مایه تأسف و تأثر است، اما یقین دارم قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان، سرافراز ،عزت، امنیت و معنویت قهرمانان این ملت را سربلندتر خواهد کرد.

لذا اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبانان وطن به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ ناجا و خانواده معزز آنان، از خداوند منان برای آن عزیزان طلب غفران و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان طلب صبر جمیل و اجر جزیل وبرای مجروحین حادثه شفای کامل دارم.

فرج الهی فرماندار شهرستان بناب