به گزارش انعکاس بناب، باتوجه به اینکه ماه مبارک رمضان با فصلی گرم مواجه است به تبع آن استفاده از میوه های آبدار از جمله هندوانه نیز بسیار افزایش می یابد  اما آن چیزی که به طور کامل در بازار میوه فروشان ملموس است افزایش این میوه در سطح شهر و همچنین با قیمتی مناسب […]

به گزارش انعکاس بناب، باتوجه به اینکه ماه مبارک رمضان با فصلی گرم مواجه است به تبع آن استفاده از میوه های آبدار از جمله هندوانه نیز بسیار افزایش می یابد  اما آن چیزی که به طور کامل در بازار میوه فروشان ملموس است افزایش این میوه در سطح شهر و همچنین با قیمتی مناسب به مردم ارائه می شود.

بر اساس گزارشات مردمی قیمت هندوانه در برخی مغازه ها و ماشین ها در  سطح شهرستان  بناب تا حدودی با یکدیگر متفاوت است و هر کیلو هندوانه ۵۰۰ الی ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

هندوانه یکی از مفیدترین و قدرتمندترین میوه‌ها برای بهبودی بدن انسان محسوب می‌شود. تابستان بهترین زمان برای بهره‌مندی از فواید این میوه آبدار و خوشمزه است، که مجموعه‌ای از مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی را در فصل خود ارائه می‌کند.

حدود ۹۲‌ درصد از هندوانه را آب تشکیل داده و بر همین اساس، از قدرت آبرسانی بالایی سود می‌برد و به‌طور طبیعی کم چرب است. با افزودن هندوانه به رژیم غذایی روزانه خود می‌توانید از فواید چشمگیر آن، از ارتقا سلامت قلبی‌ و عروقی تا تغذیه چشم‌ها و احیای سیستم ایمنی بدن، بهره‌مند شوید.

اما سری زدیم به سطح شهرستان بناب از دست فروشانی که در این روزها به فروش هندوانه مشغولند، آنها مدعی هستند در ماه مبارک رمضان بیشترین فروش را دارند.

گزارش تصویری

 

 

انتهای پیام/د.ز