به گزارش انعکاس بناب، شب گذشته ضیاء اله اعزازی به همراه برخی از مسئولان نهادهای خدمات رسان شهرستان ضمن حضور در مسجد جامع روستای خانه برق قدیم به مشکلات روستا و حرف های اهالی این روستا گوش دادند. در این نشست مردم به برخی از مشکلات نظیر: مشکلات گاوداری ها در تهیه علوفه، مشکل آب […]

به گزارش انعکاس بناب، شب گذشته ضیاء اله اعزازی به همراه برخی از مسئولان نهادهای خدمات رسان شهرستان ضمن حضور در مسجد جامع روستای خانه برق قدیم به مشکلات روستا و حرف های اهالی این روستا گوش دادند.

در این نشست مردم به برخی از مشکلات نظیر: مشکلات گاوداری ها در تهیه علوفه، مشکل آب روستا، نبود اماکن ورزشی مناسب، مشکل بیکاری جوانان و… اشاره کرده و از مسئولان خواستند بر رفع این مشکلات اقدامات جدی تری انجام گیرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این نشست از مسئولان شهرستان خواست که به مشکلات این روستا هر چه سریعتر رسیدگی شود و از خود اهالی این روستا خواست که با همکاری سازمان های خدمات رسان مانند جهاد کشاورزی، اداره آب و فاضلاب و سایر ادارات به تغییر سیستم آبیاری زمین های کشاورزی از سنتی به آبیاری مدرن و تغییر نژاد دام های خود که باصرفه تر و سازگاری بیشتری داشته باشند اقدام کنند.

گزارش تصویری؛