به گزارش انعکاس بناب، متن پیام به شرح زیر است؛ بسمه تعالی روز قدس نماد مقاومت در برابر باطل و ایستادگی در مقابل سیاست‌های صهیونیسم جهانی میباشد. با توجه به اینکه در حال حاضر متاسفانه بعضی کشورهای بلاد اسلامی سعی در برقراری ارتباط و عادی سازی روابط با این رژیم غاصب را دارند لازم است […]

به گزارش انعکاس بناب، متن پیام به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

روز قدس نماد مقاومت در برابر باطل و ایستادگی در مقابل سیاست‌های صهیونیسم جهانی میباشد. با توجه به اینکه در حال حاضر متاسفانه بعضی کشورهای بلاد اسلامی سعی در برقراری ارتباط و عادی سازی روابط با این رژیم غاصب را دارند لازم است که روز جهانی قدس امسال بسیار باشکوه تر و کوبنده تر از سالهای گذشته برگزار شود تا آرمان امام و رهبری که همان وحدت امت اسلام در برابر مستکبران و زورگویان جهان است بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

لذا رده های مقاومت بسیج سپاه شهرستان بناب نیز در کنار سایر اقشار مختلف مردم عزیز و با بصیرت شهرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت باشکوه و منسجم شرکت خواهند کرد و قطعاً این حضور باشکوه مردم باعث زنده نگه داشتن و بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان مسئله اول جهان اسلام و حمایت از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین با تبیین نقش وحدت یکپارچگی و همگرایی امت اسلامی و گروه‌های فلسطینی در تقویت انتفاضه و پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.

اینک و در برهه ای که ایران اسلامی به دنبال حوادث تروریستی اخیر در تهران نقش دقیق امنیتی و نظامی خویش را ایفا نمود و سیلی محکم، به موقع و دقیقی را توسط فرزندان خود در سپاه، بر صورت گروهک تروریستی و منافق داعش نواخت، اقتدار وعظمت خود را بیش از پیش به رخ جهانیان نمایاند و با این حرکت به موقع نشان داد که نقش تعیین کننده در تامین ثبات و موقعیت های استراتژیک منطقه دارد.

حال ملت مومن، انقلابی و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی به خصوص مردم شهید پرور شهرستان بناب با درک حلاوت امنیت و اقتدار و به شکرانه این نعمت بزرگ، امسال نیز همچون سالهای گذشته با زبان روزه و با دل هایی مملو از عشق به معمار کبیر انقلاب و سرشار از ارادت به سکان دار فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مسلمانان فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب دلگرمی مردم آزاده و بی دفاع فلسطین شده و با اقتدار خود ثابت کنیم که سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدا نشدنی دارد.

اینجانب در پایان از خداوند متعال خواستارام تمامی اعمال، طاعات و عبادات شما مردم عزیز و روزه دار بناب را مورد قبول درگاه خود قرار دهد.

سرهنگ عمران دوستی

فرمانده سپاه ناحیه بناب