به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، در این دیدار هادی یوسف‌زاده بر آمادگی کانون برای مشارکت در طرح تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد و ابراز داشت: در پیش‌بینی و برنامه‌ریزی این فعالیت‌ها همه ظرفیت‌های کانون از جمله ظرفیت‌های کانون زبان ایران مورد نظر قرار گرفته است. وی با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ رویکرد فرهنگی آن ماندگارتر خواهد […]

 به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، در این دیدار هادی یوسف‌زاده بر آمادگی کانون برای مشارکت در طرح تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد و ابراز داشت: در پیش‌بینی و برنامه‌ریزی این فعالیت‌ها همه ظرفیت‌های کانون از جمله ظرفیت‌های کانون زبان ایران مورد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ رویکرد فرهنگی آن ماندگارتر خواهد بود، خاطرنشان ساخت: بر همین اساس کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی در زمینه اقدامات فرهنگی فعالیت گسترده‌ای به عمل خواهد آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی بیان داشت: معرفی توانمندی‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان به گردشگران، برپایی غرفه‌های هنری ویژه کودکان و نوجوانان در اماکن تاریخی و دیدنی تبریز، معرفی آداب و رسوم محلی، برپایی کلاس‌های ویژه آموزش زبان برای مجریان و دست‌اندکاران از جمله موارد مشارکت کانون در طرح تبریز ۲۰۱۸ است.

در ادامه این دیدار آبدار، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر سیاستگزاری تبریز ۲۰۱۸ نیز با استقبال از مشارکت کانون در این زمینه بر همکاری و مساعدت‌های دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ در تحقق این تعامل مشترک تاکید کرد.

گفتنی است از سوی سازمان همکاری‌های اسلامی، تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.