به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، پرونده قتل همسر و مادربزرگ پزشک تبریزی که در ماه‌های اخیر جنجال بسیاری را به دنبال داشته است پس از دریافت نتیجه نهایی از پزشکی قانونی در خصوص مشخص نمودن علت مرگ به مرحله‌ی آخر رسید. براساس اظهارات رئیس کل دادگستری استان دادگاه این پزشک تبریزی در […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، پرونده قتل همسر و مادربزرگ پزشک تبریزی که در ماه‌های اخیر جنجال بسیاری را به دنبال داشته است پس از دریافت نتیجه نهایی از پزشکی قانونی در خصوص مشخص نمودن علت مرگ به مرحله‌ی آخر رسید.

براساس اظهارات رئیس کل دادگستری استان دادگاه این پزشک تبریزی در ۲۸ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد و در صورت نبود مشکل حکم قطعی در آن جلسه اعلام خواهد گردید.

ضرورت دریافت نتیجه نهایی از پزشکی قانونی علت تاخیر در برگزاری جلسه‌ی دادرسی تا کنون اعلام گردیده است.

چرخش واژه‌ها از پزشک اصلاح طلب به پزشک تبریزی!

پروپاگاندای رسانه‌ای اصلاحات باز با بی اخلاقی سیاسی سعی کرد تا از پرونده تلخ پزشک تبریزی به نفع خود استفاده کند که با روشن شدن بخشی از واقعیت این جریان به تله‌ای که خود تدارک دیده بود افتاد.

از تجویز صدای شجریان تا قتل با غذای نذری!

دکتر ع.ص که به دلیل تجویز نسخه‌های خوش خط و توصیه به استماع صدای شجریان و عقیلی سوژه‌ی فضای مجازی شده بود خبر مرگ همسر و مادربزرگ وی در محرم سال گذشته توسط غذایی که مدعی شد نذری بوده است، سروصدای زیادی به پا کرد.

جریان‎های رسانه‌ای اصلاح طلب به این علت که وی از فعالان سیاسی آذربایجان شرقی و عضو حزب اتحاد ملت بوده این قضیه را تسویه حساب سیاسی قلمداد کرده و مدعی شدند انگیزه‌ی قاتل به علت تجویز صدای شجریان توسط این پپزشک بوده است.

چندی بعد اما تحقیقات نشان داد وی خود این غذا را تهیه کرده بود. شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور دراین‌باره گفته بود: بر اساس اعلام نظر پزشکی قانونی، خانواده پزشک تبریزی بر اثر قرص برنج که در غذا استفاده شده بود، فوت کردند و به احتمال قوی  پزشک قاتل است. بقیه موارد و جزییات کار دستگاه قضائی است که باید پیگیری شود و کار پزشکی قانونی در این زمینه تمام شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که جریان‌ها سیاسی که درصدد بهره‌برداری از این امر بودند چه واکنشی خواهند داد و آیا پزشک تبریزی را اصلاح‌طلب خطاب خواهند کرد یا خیر!