به گزارش انعکاس بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به منظور مشاهده فعالیت های تولیدی کارگاه های کوچک و متوسط مانتو، لباس و کیف دوزی شهرستان بازدید کرده و در جهت رفع مشکلات به کارآفرینان قول مساعد داد. نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از  کار آفرینان شهرستان  […]

به گزارش انعکاس بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به منظور مشاهده فعالیت های تولیدی کارگاه های کوچک و متوسط مانتو، لباس و کیف دوزی شهرستان بازدید کرده و در جهت رفع مشکلات به کارآفرینان قول مساعد داد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از  کار آفرینان شهرستان  که به جد برای تحقق اقتصاد مقاومتی عملا دنبال تولید واشتغال هستند خاطرنشان کرد: باید از این افراد که برای آبادانی شهرستان و کشور شبانه روزی تلاش می کنند تشکر و حمایت کرد.

ضیاء الله اعزازی در مورد مشکلات برخی واحد های تولیدی برای دریافت تسهیلات گفت: همان گونه که قبلا گفته ام یکی مشکلات اساسی در ورشکستگی برخی صنایع و کارگاه های کوچک سود بالای بانک ها در بازپرداخت تسهیلات خود می باشد لذا به نظر بنده یک واحد تولیدی اگر بتواند بدون نیاز از تسهیلات بانکی کار خود را پیش ببرد ضمانت و امنیت کاری بهتری نسبت به دیگر واحدهای تولیدی خواهد داشت.

 وی در پایان گفت: برای پیگیری مشکلات کار آفرینان، باید از تمام امکانات و ظرفیت های موجود استفاده کرد و بنده هم تمام تلاش خود را برای حمایت از این کارگاه ها بکار خواهم بست.

گفتنی است در پایان برخی از کارآفرینان شهرستان ضمن تشکر از حضور نماینده مردم و بازدید از این کارگاه ها به تشریح برخی مشکلات خود در زمینه های گوناگون پرداختند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/د.ز