به گزارش انعکاس بناب، مدتی است که لباس های عجیب و غریب در فروشگاه ها و مغازه های مختلف در سطح شهر فراوان دیده می شود، لباس هایی که یا نوشته هایی به زبان های دیگر که بسیاری حاوی معنای زشتی می باشند، دیده می شوند و یا تصاویری مبتذلی دارند که به راحتی به […]

به گزارش انعکاس بناب، مدتی است که لباس های عجیب و غریب در فروشگاه ها و مغازه های مختلف در سطح شهر فراوان دیده می شود، لباس هایی که یا نوشته هایی به زبان های دیگر که بسیاری حاوی معنای زشتی می باشند، دیده می شوند و یا تصاویری مبتذلی دارند که به راحتی به فروش می رسند.

لباس هایی که تناسبی با فرهنگ ما ندارند و تنها ترویج بی حجابی را به دنبال داشته که این لباسها ادامه لباس های بدون دکمه، مانتوهای شنلی، آستین کوتاه، ساپورت های چسبان و … هستند که روز به روز با مدل های جدیدی و با نام های مختلفی روانه بازار می شوند.

به این منظور بازرسان ادارات صنعت و معدن بناب، پلیس نظارت براماکن عمومی و اداره فرهنگ و ارشاده اسلامی شهرستان با تعامل و همکاری یکدیگیر از اماکن عرضه پوشاک در سطح شهرستان به صورت سرزده بازرسی و نظارت به عمل آوردند.
گفتنی است هدف از انجام این بازررسی و بازدید بررسی وضیعت ظاهر مغازه، نظارت بر چیدمان لباس های داخل ویترین ها، جلوگیری از گسترش و عرضه لباس های نامتعارف، و همچنین مشاهده و بررسی پروانه کسب فروشندگان پوشاک همزمان با فرا رسیدن روز عفاف و حجاب صورت پذیرفت.
در این بازدید متأسفانه برخی از لباس فروشی ها به علت استفاده از برخی لباس های غیر متعارف و غیر مجاز  برای زیبا جلوه دادن ویترین مغازه های خود و همچنین به دلیل نبود اتیکت قیمت بر روی لباس ها  با تذکر جدی بازرسان مواجه شدند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ د.ز