دکتر سید عبداله حجتی رئیس دانشگاه آزاد بناب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به عملکرد این واحد گفت: واحد دانشگاه آزاد بناب برخلاف سایر واحد های دیگر استان و کشور تنها واحدی به شمار می رود که ضمن حفظ تمامی رشته ها توانسته رشته های جدید در مقطع کارشناسی و […]

دکتر سید عبداله حجتی رئیس دانشگاه آزاد بناب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به عملکرد این واحد گفت: واحد دانشگاه آزاد بناب برخلاف سایر واحد های دیگر استان و کشور تنها واحدی به شمار می رود که ضمن حفظ تمامی رشته ها توانسته رشته های جدید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را جذب کند.

رئیس دانشگاه آزاد بناب تعداد رشته های جدید در مقطع کارشناسی ارشد را ۵ رشته عنوان کرد و گفت: رشته های مدیریت کسب و کار با گرایش مالی، مدیریت کسب و کار با گرایش استراژدی، تحقیقات و آموزش، مدیریت آموزش و رشته مدیریت بازاریابی در ورزش، رشته های جدید جذب شده هستند که در دفترچه کنکور هم ثبت شده اند و پذیرش دانشجو در این رشته ها تنها از طریق کنکور می باشد.

دکتر حجتی از دستاوردهای جدید این  دانشگاه در حوزه اقتصاد دانش بنیان و بهره برداری از چند طرح جدید در این حوزه خبر داد و گفت: در چند مدت اخیر پیشرفت های بسیار خوب و چشمگیری در این حوزه انجام شده است، که از جمله آنها بهره برداری از طرح های جدید مانند: خانه هوشمند، پهباد، سم پاشی خورشیدی، مه پاشی حرارتی، دستگاه صوتر سیب، دستگاه خشک کن خلاء و محفظه نور پردازی پردازش تصویر از جمله دستاوردهای جدید این حوزه می باشند که در نمایشگاه فن آوری اطلاعات که در آینده نزدیک در محل دانشگاه آزاد بناب برپا خواهد شد در محرض دید همگان گذاشته خواهد شد.

حجتی از تجهیز رشته های علوم پزشکی در این واحد خبر داد و گفت: رشته های علوم پزشکی در این دانشگاه به علت کمبود در تجهیزات و اساتید، مدتی به صورت معلق باقی مانده بود که توانستیم با فراهم کردن تجهیزات و جذب اساتید مربوطه این رشته ها را از حالت معلق خارج کنیم.

وی در ادامه افزود: رشته های علوم پزشکی دارای دانشکده ای با نام دانشکده پرستاری و مامائی در دانشگاه دایر هست و برخی از رشته های جدید علوم پزشکی در حال گذرندان مراحل تصویب و جذب می باشند که امیدواریم در آینده نزدیک این رشته ها نیز جذب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب شوند.

رئیس دانشگاه آزاد بناب از گسترش کلینیک پزشکی دانشگاه آزاد و راه اندازی کلینیک دندان پزشکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در جهت ارئه خدمات بیشتر به مردم عزیز تلاش بر این است که خدمات پزشکی توسط دانشگاه آزاد با هزینه کمتر نسبت به سایر مراکز خدماتی در این مرکز ارائه شود.

حجتی از انتقال مدرسه دبیرستان سما به داخل دانشگاه خبر داد و گفت: تصمیم بر این شده است که مدارس دبیرستان سما جهت استفاده از خدمات آموزشی بیشتر و آشنایی با محیط دانشگاه از اول مهر ماه سال ۹۶ به دانشکده فنی مهندسی انتقال پیدا کنند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی مسئولان شهرستان ابراز امیدواری کرد شبکه بهداشت شهرستان در جهت ارائه خدمات پزشکی بهتر به همشهریان عزیز کمک یار این دانشگاه باشد.