به گزارش انعکاس بناب، جعفر روشن سرشت در نشست مشترک با اعضای دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر بناب با اعلام این مطلب گفت: در صورت ازدواج مجدد زنان بیوه و سرپرست خانوار تحت پوشش ضمن بر اینکه پرونده آنها بسته نمی شود بلکه کل جهیزیه آنان نیز از سوی کمیته امداد امام ( […]

به گزارش انعکاس بناب، جعفر روشن سرشت در نشست مشترک با اعضای دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر بناب با اعلام این مطلب گفت: در صورت ازدواج مجدد زنان بیوه و سرپرست خانوار تحت پوشش ضمن بر اینکه پرونده آنها بسته نمی شود بلکه کل جهیزیه آنان نیز از سوی کمیته امداد امام ( ره ) تامین می شود

وی افزود : در صورتی که این افراد با زوج بیکار ازدواج کنند در راستای حمایت از اشتغال همسرانشان وام اشتغالزایی کم بهره پرداخت می شود.

نماینده تام الاختیار رئیس کمیته امداد کشور توجه به تقویت باورهای دینی ، حمایت از دانش آموزان و ارتقاء سطح علمی افراد تحت پوشش، توجه به اشتغال منجر به تولید و اشتغال پایدار ، بهره گیری از ظرفیت بیمه زنان سرپرست خانوارو تأمین مسکن و توانمند سازی افراد تحت پوشش را از برنامه ها اولویت دار کمیته امداد امام (ره ) نام برد.

روشن سرشت با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد با حفظ کرامت انسانی مددجویان خود را به سمت اشتغال پایدار سوق می دهد گفت: برای مددجویان بازه زمانی مشخص تعریف می شود و مدد جویان می بایست در زمان مشخص شده به توانمندی مورد نیاز دست یابند.

وی تصریح کرد : کمیته امداد ضمن حمایت از هنر صنعت فرش با نظارت کارشناسان فنی اقدام به بر پایی دار قالی بافی برای مددجویان خود نموده است و فروش تولیدات نیز از طریق کمیته امداد صورت می گیرد.

بازرس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در بناب را ۳۱۲۳ اعلام کرد و گفت:تعداد۶۰۱۱ نفر تحت پوشش کمیته امداد در بناب هستند.