رئیس اداره بهزیستی بناب در خصوص این خبر به خبرنگار انعکاس بناب، گفت: حسین ۶ سال داشت که جهت تحویل غذا به محل کار پدرش از خانه جدا شده و با توجه به معلولیتی که داشت، گم شده و دیگر به منزل بازنگشت. وی افزود: با بررسی های انجام شده، حسین توسط مردم شیراز به […]

رئیس اداره بهزیستی بناب در خصوص این خبر به خبرنگار انعکاس بناب، گفت: حسین ۶ سال داشت که جهت تحویل غذا به محل کار پدرش از خانه جدا شده و با توجه به معلولیتی که داشت، گم شده و دیگر به منزل بازنگشت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده، حسین توسط مردم شیراز به نزدیکترین مرکز معلولین تحویل داده می شود، و با توجه به معلولیت وی، او را به تبریز اعزام می کنند.

خانم درخشی ادامه داد: مرکز معلولین تبریز بعد از اینکه مرکز شهید چمران بناب افتتاح شد، حسین را به عنوان مجهول الهویه و تعدادی از دوستانش را به این مرکز اعزام می کنند.

رئیس اداره بهزیستی بناب گفت: از اول ورود حسین به این مرکز تلاش کردیم هویت او را کشف کنیم، که در نهایت با اسمی که به زبان می آورد و به سختی می شد آن را تشخیص داد، با تلاش همکاران و اداره ثبت احول بناب به سرنخی هایی دست یافتیم.

وی با بیان اینکه حسین هربار که نام مادرش را می پرسیدیم، “لیلان” را به زبان می آورد، افزود: با تلاش اداره ثبت احوال مشابه نامی به نام “نیلان” که در شهرستان سلماس سکونت داشتند را پیدا کردیم که از نظر ظاهری و دیگر مشخصات شباهت زیادی به هم داشتند.

خانم درخشی ادامه داد: بلافاصله بعد از پیدا کردن این نام آدرس دقیق محل سکونت این مادر را دریافت کردیم و در نهایت با سفر کارشناسان ما و بررسی هویت آن مادر متوجه شدیم این مادر همان مادری است که در شیراز پسر خود را ۱۷ سال پیش گم کرده است.

گفتنی است، این انتظار مادر و پسر با خواست خداوند بعد از ۱۷ سال خاتمه یافته و بلاخره به همدیگر رسیدند.

انتهای پیام/ش