مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه بناب گفت: از زمان اجرای طرح جمع آوری داوطلبانه دشتگاه های ماهواره، مردم بناب به صورت داوطلبانه تعداد ۹۹ دستگاه گیرنده تحویل سپاه بناب داده است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه بناب گفت: از زمان اجرای طرح جمع آوری داوطلبانه دستگاه های ماهواره، مردم بناب به صورت داوطلبانه تعداد ۹۹ دستگاه گیرنده تحویل سپاه بناب داده است.

به گزارش انعکاس بناب، در همین راستا سپاه پاسداران شهرستان بناب با اجرای طرح جمع آوری داوطلبانه ماهواره که مورد استقبال خوب مردم شهرستان نیز قرار گرفته، تاکنون تعداد ۹۹ دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل پایگاههای بسیج و سپاه این شهرستان شده است.

سرگرد حیدری صبح امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار انعکاس بناب با تشریح این خبر گفت: جا دارد از فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج که با روشنگری و بصیرت دهی به مردم آگاهی می دهند تشکر کنم، به خصوص از پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی مسجد مهرآباد که توانسته است به تنهایی تعداد ۴۰ عدد ماهواره را به صورت اقناعی جمع آوری کند.

وی افزود: تسلیم داوطلبانه گیرنده های دجالواره هیچگونه تبعات قانونی برای داوطلبان نداشته و در این راستا سپاه شهرستان بناب و حوزه های مقاومت بصورت همه روزه آمادگی لازم جهت دریافت گیرنده های دجالواره داوطلبان را دارند و شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به حوزه های مقاومت نسبت به تحویل ماهواره های خود اقدام کنند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه بناب ادامه داد: اجرای این طرح در واقع راهی است برای نجات خانواده و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و می طلبد که خیرین محترم شهرستان نیز نسبت به همکاری در اجرای این طرح و تحویل رایگان دستگاه مبدل دیجیتال، مساعدت و همکاری ویژه ای نمایند.

گفتنی است در پی اعلام این خبر از سوی این مسئول نظامی خبرنگار انعکاس بناب جهت تهیه گزارش از پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی بناب به سراغ این مرکز رفته و گزارش تصویری از طرح جمع آوری این پایگاه را تهیه کرده است، که در اینجا می توانید مشاهده کنید(کلیک کنید)

انتهای پیام/ج