به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام سیدموسی آتش‌زر در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان با وجود فشارها، تهدیدات و شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث عراق هیچ‌گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عدول نکرده و همواره بر پاسداشت ارزش‌های […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام سیدموسی آتش‌زر در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان با وجود فشارها، تهدیدات و شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث عراق هیچ‌گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عدول نکرده و همواره بر پاسداشت ارزش‌های اسلامی تأکید کرده  و با ورود آزادگان به خاک میهن اسلامی فضای ایران اسلامی را معطر کردند.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ورود آزادگان به خاکی ایران اسلامی است.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب سپس با بیان اینکه حج از بزرگ‌ترین اعمال انسان است، اذعان کرد: ترک حج بزرگ‌ترین گناه است و الحمدلله حجاج کشورمان در امنیت و آسایش کامل به انجام اعمال حج می‌پردازند.

حجت‌الاسلام آتش‌زر با اشاره به نقش بالای حج در اتحاد و همدلی مسلمانان دنیا اظهار کرد: متأسفانه دشمنان نظام و اسلام نمی‌گذارند حج نقش اساسی خود را ایفا کند.

وی با اذعان به اعتراف مسؤولان عربستان سعودی به شکست در جنگ یمن یادآور شد: هم اکنون مسؤولان عربستان با اعتراف به شکست در جنگ با یمن در صدد پایان دادن به این جنگ بوده و نیز در حال رایزنی با برخی مقامات منطقه برای برقراری ارتباط مجدد با جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه موقت بناب تصریح کرد: امروز در سایه الطاف خداوندی عزتی که جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور با صلابت مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌های بین‌المللی یافته است، تمام کشورهای دنیا به این عظمت و عزت غبطه می‌خورند، از این رو باید قدر رهبری را بدانیم و در اطاعت از فرامین ایشان قدم برداریم.

حجت‌الاسلام آتش‌زر در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به ضرورت توجه خانواده‌ها به بحث حجاب و پوشش اسلامی در جامعه بیان کرد: اگر می‌خواهیم از کجی‌ها به دور باشیم باید مردم و خانواده‌ها را به سمت رعایت حجاب و دوری از بدحجابی تشویق و ترغیب کنیم.

انتهای پیام/بنابیان/فارس