به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز همزمان با هفته دولت آزمایشگاه تخصصی مهر آزمای بناب با حضور کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح گردید. این آزمایشگاه کارهای متفاوتی از قبیل آزمایشات آب، خاک و گیاه، آزمایشات سیستم های آبیاری نوین، […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز همزمان با هفته دولت آزمایشگاه تخصصی مهر آزمای بناب با حضور کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح گردید.

این آزمایشگاه کارهای متفاوتی از قبیل آزمایشات آب، خاک و گیاه، آزمایشات سیستم های آبیاری نوین، احداث باغ، نهالستان و گلخانه و سایر آزمایشات تخصصی کشاورزی را برای بهبود کیفیت کشاورزی شهرستان انجام می دهد.

کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح چنین آزمایشگاهی در بناب گفت: همانطور که یک انسان برای مشخص شدن وضیعت جسمانی خود نیاز به آزمایشگاه دارد، گیاهان، آب و خاک هم برای کارآیی بهتر و بهبود کیفیت محصولات به آزمایش های تخصصی نیاز دارند.

مهری در ادامه با اشاره به اهمیت کیفیت محصولات کشاورزی در شهرستان های استان گفت: خوشبختانه استان آذربایجان شرقی در زمینه بهبود کیفیت محصولات کشاورزی در سطح کشور در جایگاه خوبی قرار دارد و تمامی کشاورزان باید با همکاری و تعامل با چنین آزمایشگاه هایی کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

در پایان گفتنی است تمامی آزمایشات تخصصی آب، خاک و گیاه با قیمتی مصوب و ارزان برای تمامی کشاورزان شهرستان در این مرکز انجام می شود.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبایی