به گزارش انعکاس بناب، این پروژه صبح امروز با حضور فرماندار بناب، رئیس شبکه بهداشت، اعضای شورای اسلامی دور پنجم و جمعی از مسئولان شهرستان در محله عسگر آباد بناب کلنگ زنی شد. این پروژه در مساحتی به وسعت ۴۴۶ متر مربع کلنگ زنی شد و قرار است ساختمان ۱۰ طبقه ایی با خدمات مانند: […]

به گزارش انعکاس بناب، این پروژه صبح امروز با حضور فرماندار بناب، رئیس شبکه بهداشت، اعضای شورای اسلامی دور پنجم و جمعی از مسئولان شهرستان در محله عسگر آباد بناب کلنگ زنی شد.

این پروژه در مساحتی به وسعت ۴۴۶ متر مربع کلنگ زنی شد و قرار است ساختمان ۱۰ طبقه ایی با خدمات مانند: جراحی استخوان(ارتوپدی)، جراحی زنان، جراحی پلاستیک و زیبایی، جراحی عمومی، جراحیENT، جراحی چشم، جراحی دستگاه اداری و تناسلی، اطفال، داخلی، جراحی دستگاه گوارش، قلب و عروق، مرکز جراحی با امکانات اتاق های بستری مجهز و مرکز مدرن لیزرهای پوست و مو برای تمام ضایعات پوستی ارائه داده می شود.

دکتر شریفی رئیس شبکه بهداشت در حاشیه این مراسم انتقال مراکز پزشکی و درمانی شهرستان از مرکز شهر به عسگر آباد را از اهداف مهم این شبکه عنوان کرد و گفت: با احداث چنین پروژه هایی عملا تراکم خدمات پزشکی از مرکز شهر دور و دورتر می شود و در آینده شاهد ترافیک کمتری در مرکز شهر خواهیم بود.

شریفی ساخت این مرکز جراحی و مدرن را یکی از نیازهای اصلی شهرستان عنوان کرد و گفت: این مرکز همانند یک بیمارستان کوچک و مجهز است و جراحی های کوچک و بستری های کوتاه مدت در این مرکز انجام می شود.

در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر به بنیان گذاران این مرکز قول مساعد دادند که در یک ماه آینده مشکلات محله احداث این پروژه را حل و فصل کنند و  تکلیف یک باب مغازه در ابتدای خیابان عسگر آباد که باعث باریک بودن مسیر ورودی این محل شده است را روشن کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبایی