بهنام رحیم زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به جزئیات جشنواره ملی کباب بناب گفت: در کنار این جشنواره بازارچه صنایع دستی، سوغات و توانمندی های شهرستان بناب تشکیل شده از ۳۰ غرفه فعال با همکاری جهاد کشاورزی، اداره صنعت و معدن، بسیج سازندگی و میراث فرهنگی دایر خواهد شد. […]

 بهنام رحیم زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به جزئیات جشنواره ملی کباب بناب گفت: در کنار این جشنواره بازارچه صنایع دستی، سوغات و توانمندی های شهرستان بناب تشکیل شده از ۳۰ غرفه فعال با همکاری جهاد کشاورزی، اداره صنعت و معدن، بسیج سازندگی و میراث فرهنگی دایر خواهد شد.

وی افزود: ۶۰ غرفه دیگر توسط بخش خصوصی ویژه صنایع دستی و سوغات از کل کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در این جشنواره فعالیت خواهند کرد.

رحیم زاده با بیان اینکه ۱۲ گروه کباب پز در این جشنواره به رقابت می پردازند، خاطر نشان کرد: گوشت این کباب پزها مستقیماً از کشتارگاه سهند عرضه خواهد شد و دقیقاً کیفیت کباب ها و نوع گوشت توسط اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت نظارت خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی ادامه داد: ارزیابی از کبابی ها روزانه به صورت منظم انجام گرفته و کباب پز برتر در اختتامیه این جشنواره معرفی خواهد شد.

رحیم زاده با اشاره به برنامه های دیگر این جشنواره گفت: جشنواره ملی کباب بناب منظم تر از سال قبل با برنامه های فرهنگی وهنری، نمایش آیئنی، موسیقی عاشقلار، مسابقات فرهنگی و هنری و رونمایی از برند کباب بناب برگزار می شود.

وی افزود: از کباب پزان حاضر در این جشنواره انتظار داریم به خاطر آینده شهرستان و معرفی بهتر کباب بناب در پخت این غذا سنگ تمام گذاشته و به کار خود ارزش قائل شوند.

رحیم زاده با بیان اینکه کباب بناب ظرفیت بزرگی برای این شهرستان است افزود: با مدیریت بهتر و با استفاده از این ظرفیت می توانیم اشتغال و درآمد زائی بهتری را برای شهرستان خود جذب کنیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی ادارات مشارکت کننده در این جشنواره گفت: از مردم شریف ایران بخصوص بناب و شهرهای همجوار انتظار داریم با حضور حداکثری خود در برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر این جشنواره سهیم باشند.