به گزارش انعکاس بناب، دکتر فرهاد رضازاده مدیریت اداره ورزش و جوانان بناب را در ۱۹ تیرماه سال ۹۶ تحویل گرفته و هم اکنون به فعالیت خود ادامه می دهد. وی در رشته طب ورزشی دکترای خود را به پایان رسانده و ناظر فعالیت های ورزشی استان و مدیر پایگاه قهرمانی استان را در کارنامه […]

به گزارش انعکاس بناب، دکتر فرهاد رضازاده مدیریت اداره ورزش و جوانان بناب را در ۱۹ تیرماه سال ۹۶ تحویل گرفته و هم اکنون به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی در رشته طب ورزشی دکترای خود را به پایان رسانده و ناظر فعالیت های ورزشی استان و مدیر پایگاه قهرمانی استان را در کارنامه خود دارد.

از ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد دکتر رضازاده، به کسب رتبه دوم کشوری در کنکور کارشناسی ارشد، و کسب رتبه ۵ کشوری در کنکور مقطع دکتری، می توان اشاره کرد.

وی همچنین چاپ ۱۶ مقاله داخلی و خارجی و ۲ کتاب تخصصی در طب ورزشی را در رزومه خود دارد.

با توجه به جوسازیهای اخیر صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان بناب بر آن شدیم تا صحبتهای مدیریت جدید این اداره را از نزدیک بشنویم، بر این اساس توجه شما را به این گفتگو جلب می نماییم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در آغاز از پیشکسوتان دلسوز ورزش شهرستان تشکر و قدردانی نموده و اداره ورزش را میراث ارزشمند بر جای مانده از مدیران قبلی دانسته و از تمامی اقدامات و فعالیت های مدیران دلسوز تشکر نموده و یکی از بزرگ‌ترین چالش های ورزشی شهرستان را ورزش بانوان عنوان کرد و گفت: در حوزه ورزش بانوان در شهرستان هم از نظر ساختاری و هم از نظر مسائل فرهنگی دارای مشکلاتی هستیم که این عوامل باعث شده اند بانوان شهرستان از ورزش دور بمانند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب میزان سرانه ورزش بناب را بسیار محدود اعلام کرد و گفت: بودجه سرانه ورزشی بانوان بسیار ناچیز در اختیار اداره ورزش و جوانان بناب قرار می گیرد که این مقدار سرانه، جوابگوی نیاز ورزش بانوان شهرستان نیست.

وی با بیان اینکه عمر ساختمان فعلی اداره ورزش و جوانان بناب تمام شده است، گفت: این ساختمان بسیار قدیمی و فرسوده شده، در همین زمینه چندین جلسه با مسئولان شهرستان مبنی بر تخریب و بازسازی جدید این ساختمان بیش از پیش پیگیریم تا با نوسازی این ساختمان، امکانات ورزشی بانوان را بالاتر ببریم.

رضازاده از اتمام پروژه بزرگ استادیوم ورزشی ولایت تا پایان سال ٩٧ خبر داد و گفت: این استادیوم برای پیشرفت ورزش شهرستان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و امیدواریم با ساخت و بهره برداری از این مجتمع، استادیوم شهید بهشتی را نیز در اختیار ورزش بانوان قرار بدهیم.

وی در ادامه افزود: مجتمع ورزشی ولایت هم اکنون با ۱۰۰ درصد توان کاری در حال تکمیل است و اگر این روند ادامه پیدا کند انشاله زودتر از موعد شاهد افتتاح این مجتمع بزرگ خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب ادامه داد: ساختمان ورزش باستانی شهرستان نیز که در نزدیکی همین مجتمع قرار گرفته است، تامین منابع شده و در سال جاری احداث خواهد شد.

رضازاده همچنین یکی از دغدغه های اداره را حاکم شدن شفافیت مالی بر هیئت های ورزشی اعلام نموده و افزود: مع الوصف عدم شفافیت مالی باعث صلب اعتماد مردم ورزش دوست بناب از عملکرد مالی هیئت ها شده است.

وی یکی از موضوعات مهم پیش روی اداره را شفاف سازی و جلب اعتماد مردم بیان نمود و گفت: انشالله در آینده ای نزدیک روح شفافیت بر تمامی ارکان ورزشی شهرستان حاکم خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در مورد انتقادهای تند برخی افراد در ارتباط با تغییرات در بدنه هیئت های ورزشی افزود: انجام تغییرات در حوزه مدیریتی هر مدیری امری طبیعی بوده و در راستای چابک سازی سیستم صورت می گیرد.

 رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همدلی و وحدت بین جامعه ورزشی شهرستان اشاره نمود و افزود: آنچه ما را به سمت پیشرفت سوق داده و به آینده امیدوار خواهد کرد حاکم شدن همدلی و وحدت در جامعه ورزش بناب و انتقادات سازنده است و سکوت در برابر برخی ناملایمات و کج اندیشی ها را تنها راه برون گشت از این برهه زمانی می دانم.

فرهاد رضازاده در خصوص سوالی در ارتباط با منابع مالی و چگونگی دخل و خرج اداره ورزش و جوانان بر این اصل مهم اشاره کرد و گفت: مدیریت مالی صحیح از اصلی ترین و ابتدایی ترین ارکان مدیریتی است و ما نیز نبایستی خارج از وسع سیستم، بار مالی بر پیکر آن بیفزاییم.

رضازاده در جواب به سوال دیگر در ارتباط با بدهی های اداره ورزش و جوانان تنها بر این نکته اشاره کرد که تلاش تیم مدیریتی ما پرداخت مطالبات مالی و دوری از خرج های نامتعارف می باشد.

انتهای پیام/داود زیبایی