به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی فرماندار بناب در حاشیه مراسم جشن غدیر دانش آموزی سپاه را پیشرو در عرصه ای سازندگی بخصوص در نتاطق محورم عنوان کرد و گفت: امروز سپاه از لحاظ سازندگی در تمامی عرصه ها بخصوص سازندگی و پیمانکاری در کشور و حتی سطح بین المللی بسیار فعال بوده […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی فرماندار بناب در حاشیه مراسم جشن غدیر دانش آموزی سپاه را پیشرو در عرصه ای سازندگی بخصوص در نتاطق محورم عنوان کرد و گفت: امروز سپاه از لحاظ سازندگی در تمامی عرصه ها بخصوص سازندگی و پیمانکاری در کشور و حتی سطح بین المللی بسیار فعال بوده است و حالا با سازدگی در مناطق محروم برای محرومیت زدایی تلاش می کند.

فرماندار بناب با بیان اینکه برخی از مدارس شهرستان کهنه و فرسوده شده اند گفت: شهرستان بناب دارای فرهنگ غنی و بزرگی می باشد و دارای استعدادهای زیادی می باشد و با توجه ویژه ایی به بخش آموزش و امکانات برای دانش آموزان این شهرستان شود.

فرج الهی از بهره برداری ۵ باب واحد مسکونی که توسط بسیج سازندگی بناب ساخته شده است خبر داد و گفت: در برخی از روستا های محروم شهرستان سپاه با هدف محرومیت زدایی اقدام به ساخت ۷ باب واحد مسکونی کرده است که در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

فرج الهی ضمن تشکر از قرارگاه خاتم الانبیاء بابت خرید محصولات فولاد بناب گفت: متأسفانه مدتی فولاد شهرستان در رکود به سر می برد اما امروز با کمک مسئولان کشوری بخصوص خرید سپاه از محصولات فولاد شهرستان تولید فولاد در مجتمع ها بیشتر و برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

گفتنی است در این مراسم قرار براین بود قرار گاه خاتم الانبیاء یک مدرسه ۶ کلاسه برای بناب در مناطق محروم ایجاد کند که با در خواست فرماندار و موافقت فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء  ۲ مدرسه ۶ کلاسه در بناب ساخته خواهد شد.

فرماندار در پایان از توجه ویژه فرمانده محترم قرارگاه خاتم الانبیاء سردار پاسدار عباداله عبدالهی به شهرستان بناب تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش