به گزارش انعکاس بناب، داوود اسدازده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب با اشاره به برنامه های پیش رو برای پروژه مهر گفت: در آستانه ماه مهر ۲۸۰ میلیون ریال برای تجهیز مدارس هزینه شده است و تمامی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آماده اند. رئیس آموزش و پرورش بناب پروژه […]

به گزارش انعکاس بناب، داوود اسدازده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب با اشاره به برنامه های پیش رو برای پروژه مهر گفت: در آستانه ماه مهر ۲۸۰ میلیون ریال برای تجهیز مدارس هزینه شده است و تمامی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آماده اند.

رئیس آموزش و پرورش بناب پروژه مهر را نماد ملی کشور دانست و گفت: روز بازگشایی مدارس باید طوری برنامه ریزی شود که خاطره آن برای همیشه در ذهن دانش آموزان هک شود، قطعاً شروع خوب پایان خوبی به همرا خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام ۱۰۰ درصدی دانش آموزان اهتمام جدی صورت گرفته است، گفت: در آینده نزدیک نظر بر این است که ۴۸ درصد دانش آموزان به سمت فنی و حرفه ایی و مهارت آموزی سوق داده شوند.

اسدزاده با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش به دانش آموزان بی بضاعت، افزود: در این راستا برای  ۱۲۰۰ نفر از دانش آموزان بی بضاعت لوازم تحریر و لباس خریده و تحویل داده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب نیز در ادامه این جلسه از آمادگی کامل عوامل انتظامی شهرستان جهت همکاری با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با مزاحمت های خیابانی بخصوص در اطراف مدارس دخترانه شدیداً برخورد خواهد شد.

سرهنگ الهوردیان از مدیران مدارس خواست ضمن همکاری با نیروی انتظامی هر گونه مورد مشکوک را فوراً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/داود زیبایی