به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب طی مراسمی از نفرات برتر کنکور سراسری ۹۶ تجلیل کرد. امام جمعه بنابضمن تبریک موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری ۹۶  از زحمات دبیران و مدیران مدارس قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این دانش آموزان مدارج عالیه را در دانشگاه طی کرده و خدمتگذاری […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب طی مراسمی از نفرات برتر کنکور سراسری ۹۶ تجلیل کرد.

امام جمعه بنابضمن تبریک موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری ۹۶  از زحمات دبیران و مدیران مدارس قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این دانش آموزان مدارج عالیه را در دانشگاه طی کرده و خدمتگذاری موثر برای مردم و نظام باشند.

 حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی در ادامه افزود: بی تردید شما دانش آموزان برای موفقیت در کنکور سراسری سختی های فراوانی را پشت سر گذاشتید و اگر این رنج ها و مشکلات نبود نتیجه ای حاصل نمی شد و هم اکنون شما نتیجه سعی و تلاش خود را بدست آوردید.

در پایان این مراسم از ۴۸ نفر از دانش آموزان برتر شهرستان که در کنکور سراسری رتبه زیر ۱۰۰۰ را کسب کرده بودند تجلیل و به رسم یاد بود لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبایی