سرهنگ رمضان الهوردیان در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تبریک بازگشایی مدارس به تمامی دانش آموزان، معلمان و فعالان حوزه آموزش و پرورش از آمادگی نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در زمان شروع مدارس خبر داد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان بناب از اول مهر از تمامی ظرفیت های خود را […]

سرهنگ رمضان الهوردیان در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تبریک بازگشایی مدارس به تمامی دانش آموزان، معلمان و فعالان حوزه آموزش و پرورش از آمادگی نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در زمان شروع مدارس خبر داد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان بناب از اول مهر از تمامی ظرفیت های خود را به کار بسته و با شعار “امنیت برای همه و پلیس برای امنیت” در تمامی ساعات شبانه روز  فعالیت خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بناب، با بیان اینکه شروع مدارس همزمان با اول ماه محرم تقارن یافته، از تمامی مردم و عزاداران حسینی خواست با نیروی انتظامی در ایجاد نظم در شهرستان و هئیت ها و عدم ایجاد ترافیک همکاری کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از وسیله نقلیه شخصی در ایام محرم بخصوص در محدوده های مراسم عزاداری باعث ایجاد ترافیک می شود، گفت: از تمامی مردم بخصوص همشهریان عزیز خواهشمندم از ورود به محدوده های ترافیکی در سطح شهر خوداری کنند.

الهوردیان با اشاره به اینکه دراین ایام به دلیل حضور مردم در هئیت ها و خالی بودن منازل، فرصت برای سارقان به وجود می آید، گفت: نیروی انتظامی از گشت های خود به صورت مداوم استفاده خواهد کرد ولی به دلیل وسعت شهر و کمبود نیرو خود مردم نباید منازل خود را خالی و بدون قفل بگذارند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب ضمن گلایه شدید از قمه زنی در مراسم های عزاداری امام حسین (ع) این کار را عاملی زشت و خلاف واقع دانست و گفت: طبق فتوای مراجع تقلید بخصوص مقام معظم رهبری قمه زنی حرام اعلام شده است بنابراین  در صورت مشاهده چنین حرکاتی در مراسمات عزاداری با افراد به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی بناب با بیان اینکه ایجاد نظم و امنیت بدون همکاری مردم بسیار دشوار است گفت: از تمامی مردم ولایتمدار بناب و بخصوص مسئولین هئیت های عزداری در خواست داریم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را فوراً به پلیس ۱۱۰ گزارش بدهند.