به گزارش انعکاس بناب، سردار اصغر عباس قلی زاده هدف از این اجتماع را تجدید خاطر با رزمندگان بناب عنوان کرد و گفت: امروز همه مردم ایران امنیت و آسایش خود را مرهون از خودگذشتگی و ایثارگرهای رزمندگان هشت دفاع مقدس می دانند. جانشین فرماندهی سپاه همیشه پیروز عاشورا با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران […]

به گزارش انعکاس بناب، سردار اصغر عباس قلی زاده هدف از این اجتماع را تجدید خاطر با رزمندگان بناب عنوان کرد و گفت: امروز همه مردم ایران امنیت و آسایش خود را مرهون از خودگذشتگی و ایثارگرهای رزمندگان هشت دفاع مقدس می دانند.

جانشین فرماندهی سپاه همیشه پیروز عاشورا با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران شهدای زنده هستند، گفت: این افراد در هنگام تجاوز بیگانگان به کشور بدون هیچ گونه ریا و برداشتی با تمام وجود از ذره ذره خاک این کشور دفاع کردند.

وی در ادامه افزود: این نظام و انقلاب اسلامی وجود خود را مدیون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می داند و امروز شهدای مدافع حرم در خارج از مرزهای کشور در حال رشادت و از خودگذشتگی برای حفظ این نظام هستند.

سردار اصغر عباس قلی زاده لازمه استقلال و آزادی هر کشور را اقتصاد قوی و داشتن وسایل دفاعی مدرن بیان کرد و گفت: امروز دشمنان این نظام سعی بر تضیعف این دو اصل را در سر دارند که به حول قوه الهی این آرزو را به گور خواهند برد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه این مراسم دوران دفاع مقدس را دانشگاه رشادت و از خود گذشتی عنوان کرد و گفت: امروز همه جوانان باید راه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ادامه بدهند چرا که آنها با رشادت های خود سعی بر حفظ نظام اسلامی را داشتند.

سرهنگ دوستی هشت سال جنگ تحمیلی را جنگ ایران با تمام مزدوران دنیا اعلام کرد و گفت: دشمنان انقلاب با پرچمداری آمریکا با تحریک و تشویق صدام او را وادار به جنگ با ایران کردن و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تمامی نیازهای مادی و نظامی رژیم بعث عراق را تأمین می کردند.

نماینده مرد بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه ایران را تنها حکومتی است که خطرناکترین جنگ را سپری کرده است، گفت: امروز به برکت مدیریت دینی ولایت فقیه جمهوری اسلامی در جها زبان زد شده است.

وی در ادامه افزود: اگر دشمن امروز نمی تواند نگاه چپی به ما بکند و به مرزهای ما نزدیک شود بخاطر تدابیر رهبری و اطاعت مردم از ولی امر مسلمین می باشد.

اعزازی با بیان اینکه اطاعت از رهبری بزرگترین رمز پیروزی ماست گفت: امروز به همت سپاه پاسداران ما رزمندگان اینجا جمع شده ایم تا دوباره با آرمان های انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید بیعت نماییم.

نماینده بناب در خاتمه از سپاه ناحیه بناب بخاطره برگزاری باشکوه این مراسم تقدیر و قدردانی گرد.

گفتنی است در پایان این مراسم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بناب در کنار هم مهمان سفره اباعبدالله الحسین شدند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی