به گزارش انعکاس بناب، در این دیدار جعفر فروزان فر رئیس اداره پست شهرستان ضمن تشریح عملکرد شش ماه نخست سال جاری، با اشاره به فعالیت های اداره پست در جهت آسایش مردم و کاهش ترافیک، گفت: هدف اصلی اداره پست تحویل امانات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد است که این امر […]

به گزارش انعکاس بناب، در این دیدار جعفر فروزان فر رئیس اداره پست شهرستان ضمن تشریح عملکرد شش ماه نخست سال جاری، با اشاره به فعالیت های اداره پست در جهت آسایش مردم و کاهش ترافیک، گفت: هدف اصلی اداره پست تحویل امانات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد است که این امر موجب کاهش ترافیک و آلودگی نیز شده است.

وی تعداد مرسوله های ورودی و خروجی از شهرستان بناب را حدود ۵۳۰ هزار فقره مرسوله اعلام کرد و گفت: این تعداد مرسوله شامل انواع پست های سفارشی، پیشتاز و سایر خدمات پستی بود که سعی شد در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر برسد.

رئیس اداره پست بناب صیحح نبودن آدرس های پستی که توسط مردم بر روی پاکت ها نوشته می شود را اصلی ترین معضل این اداره اعلام کرد و گفت: درست نبودن و یا ناقص بودن آدرس های مقصد بر روی بسته های امانات باعث شده وقت زیادی از پستچی ها گرفته شود و در برخی موارد یافتن مقصد مورد نظر ناممکن می گردد، که همین جا از همه مردم بخصوص همشهریان عزیز تقاضا می شود هنگام نوشتن آدرس بر روی پاکت های امانت دقت بیشتری بکنند.

فروزان فر نبود پلاک بر روی درب بیشتر اماکن در شهرستان بناب را یکی دیگر از مشکلات این اداره عنوان کرد و گفت: در بافت جدید شهری بناب از پلاک خبری نیست و این موضوع باعث شده که یافتن آدرس مقصد برای موزعین ها (پستچی ها) بسیار سخت و زمان بر شود، فلذا از شهرداری بناب در خواست می کنیم هر چه سریع تر برای نصب پلاک در بافت های جدید شهری اقدام کند.

فرماندار بناب نیز در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی پست و تقدیر و تشکر از اداره پست شهرستان گفت: این اداره علاوه بر وظایف متعارف در سایر خدمات شهری به کمک سایر ادارات می رود و باعث افزایش خدمات و کاهش ترافیک درسطح شهر می شود.

فرج اللهی این تعداد مرسوله های ورودی و خروجی از بناب توسط اداره پست را میزان رضایت و اطمینان مردم نسبت به این اداره عنوان کرد و گفت: این اداره به علت دولتی بودن و خدمات مفید و سریع مورد توجه مردم قرار گرفته است.

فرج اللهی افزایش سرعت در ارسال امانات پستی و استفاده از امکانات پیشرفته را از عوامل بهبود کیفیت خدمات اداره پست دانست و گفت: اداره پست باید از نظر امکانات به روز باشد تا  سرعت خدمت رسانی نیز افزایش پیدا کند، چرا که امروز زمان مهمترین امر برای مردم محسوب می شود.

انتهای پیام/داود زیبائی