به گزارش انعکاس بناب، شرکت کنندگان در این همایش بزرگ مسیر ابتدای ابتدای خیابان رجایی تا استادیوم بزرگ بهشتی بناب را به صورت دسته جمعی و با شور و شعف خاصی رکاب زدند. در این همایش فرج الهی فرماندار شهرستان بناب استفاده از دوچرخه را برای سلامتی و تندرستی جامعه و همچنین کاهش ترافیک ضروری […]

به گزارش انعکاس بناب، شرکت کنندگان در این همایش بزرگ مسیر ابتدای ابتدای خیابان رجایی تا استادیوم بزرگ بهشتی بناب را به صورت دسته جمعی و با شور و شعف خاصی رکاب زدند.

در این همایش فرج الهی فرماندار شهرستان بناب استفاده از دوچرخه را برای سلامتی و تندرستی جامعه و همچنین کاهش ترافیک ضروری دانست و گفت: دوچرخه سواری به عنوان یکی از ورزش های پایه برای سلامتی انسان بسیار مفید است و جلوی بیشتر امراض مانند دیابت و فشار خون را می گیرد.

فرماندار، بناب را شهر دوچرخه ایران عنوان کرد و گفت: درست است در سایر شهرها از دوچرخه استفاده می شود ولی این دلیل نمی شود شهرهای دیگر خود را شهر دوچرخه ایران معرفی کنند و این عنوان برای شهرستان بناب بوده و است.

در این همایش با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، رئیس هئیت ورزش دوچرخه سواری کشور، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستان از تمبر بناب به عنوان شهر دوچرخه رونمایی شد.

در پایان این همایش بیش از ۱۰۰ دوچرخه و ده ها هدیه ورزشی دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

گفتنی است این همایش بزرگ به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و با همکاری سایر ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان بناب برگزار شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبایی