به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز ضیاءاله اعزازی در بازدید از پروژه استادیوم ۱۰ هزار نفری بناب از پیشرفت ۷۸ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: این مجموعه با همت تمامی مسئولان پشرفت قابل توجه ای داشته است و روند ساخت و تکمیل این پروژه با قدرت در حال ادامه است. نماینده مردم بناب […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز ضیاءاله اعزازی در بازدید از پروژه استادیوم ۱۰ هزار نفری بناب از پیشرفت ۷۸ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: این مجموعه با همت تمامی مسئولان پشرفت قابل توجه ای داشته است و روند ساخت و تکمیل این پروژه با قدرت در حال ادامه است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از پایان این پروژه تا پایان سال ۹۷ خبر داد و گفت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی کشور، دولت به این پروژه و همچنین پروژه پل میدان معلم توجه ویژه ای دارد و تکمیل و اتمام این دو پروژه بزرگ یکی از اهداف دولت و مسئولان شهرستان در آینده بسیار نزدیک می باشد.

وی وجود چنین مجموعه ایی را برای پیشرفت ورزش شهرستان بسیار با اهمیت دانست و گفت: این پروژه نه تنها نیاز ساختاری ورزش شهرستان را تأمین می کند بلکه ورزش استان نیز می تواند از این مجموعه بهرمند شود.

اعزازی در پایان کیفیت ساخت استادیوم ۱۰ هزار نفری بناب را بسیار عالی عنوان کرد و گفت: این استادیوم با کیفیت ترین استادیوم های استان و حتی کشور خواهد بود که امیدواریم کمک شایانی در پیشرفت ورزش شهرستان داشته باشد.

بهفروز پیمانکار این پروژه نیز از مراحل پایانی ساخت استادیوم ۱۰ هزار نفری خبر داد و گفت: تا به امروز(۱۵ آبان ۹۶) ۷۸ درصد از این پروژه به اتمام رسیده است و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی ۱۰ درصد دیگر از این پروژه تا پایان سال پیشرفت خواهد داشت.

وی از پشرفت چشمگیر پروژه در ۴ ماه اخیر خبر داد و گفت: با تزریق اعتبار و تلاش تمامی مهندسین و کارگران، این پروژه در ۴ ماهه اخیر به اندازه ۲ سال گذشته پیشرفت فیزیکی داشته است.

بهفروز در پایان ساخت تمامی قسمت های این استادیوم را توسط مهندسین ایرانی اعلام کرد و گفت: افتخار می کنیم که تا به امروز تمامی مراحل ساخت این پروژه را خود مهندسین داخلی انجام داده اند و از هیچ شرکت خارجی کمک گرفته نشده است.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبایی