به گزارش انعکاس بناب، مراسم معارفه شهرداربناب با حضور تمامی مسئولان و معتمدین شهرستان بناب در سالن اجتماعات بناب برگزار و نادر داوودی مجددا کلیدار شهرستان شد. نادر داوودی در حاشیه این مراسم افزایش اعتماد و رضایت مندی مردم بناب از شهرداری را اصلی تری هدف خود اعلام کرد و گفت: متأسفانه در سنوات گذشته […]

به گزارش انعکاس بناب، مراسم معارفه شهرداربناب با حضور تمامی مسئولان و معتمدین شهرستان بناب در سالن اجتماعات بناب برگزار و نادر داوودی مجددا کلیدار شهرستان شد.

نادر داوودی در حاشیه این مراسم افزایش اعتماد و رضایت مندی مردم بناب از شهرداری را اصلی تری هدف خود اعلام کرد و گفت: متأسفانه در سنوات گذشته شاهد بودیم اعتماد و رضایت مندی شهروندان بناب از شهرداری کاهش پیدا کرده است و امیدواریم این دوره با کمک مسئولان و همکاری خود مردم با بالا بردن کیفیت کاری شهرداری رضایت مندی مردم از شهرداری بیشتر شود.

شهردار بناب افزایش بهره وری نیروهای شهرداری را یکی دیگر از برنامه های آتی خود اعلام کرد و گفت: مطممناً اگر اعضای شهرداری با عشق و علاقه و با انگیزه در شهرداری کار نکنند حل مشکلات شهری بسیار سخت و طولانی خواهد شد و امیدواریم با تعامل بیشتر با پرسنل شهرداری و پرداخت معوقات آنها بتوانیم میزان انگیزه در بین آنها بالا ببریم.

داوودی هوشمند سازی خدمات شهرداری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، افزایش فضای سبز، آسفالت کاری کوچه ها و معابر، تفکیک زباله های شهری و ده ها برنامه عمرانی دیگر را از برنانه های پیش روی شهرداری عنوان کرد و گفت: در برنامه بودجه شهرداری بناب در سال ۹۷ طرح های مختلف برنامه ریزی شده است و از مردم شهرستان خواهشمندیم با پرداخت عوارض شهرداری و سایر بدهی های خود این سازمان را برای ارائه بهتر خدمات شهری یاری کنند.

در ادامه معاون مدیر کل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی جلب رضایت مندی مردم از خدمات شهری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد و آسایش و آرامش را به دنبال داشته باشد.

مهندس خراسانی قانون مداری را جزو اصلی برنامه های مدیریت شهری دانست و گفت: مهندس داوودی از پیکره خود شهرداری می باشد و چندین سال در پست های مختلف شهرداری خدمت کرده است و حالا باید از این تجربه در عمران و آبادانی شهرستان بناب استفاده کند.

وی در پایان تعامل بین تمامی ادارات شهرستان با شهرداری را برای پیش برد برنامه های شهری ضروری دانست و گفت: مطمئناً بدون همکاری نهادها و سازمان های شهرستان شهرداری به تنهایی نمی تواند در آبادانی شهر توفیقی داشته باشد و از همین جا از تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی بناب در خواست می کنم با شهرداری در ارتباط بیشتری باشند.

در پایان مراسم حکم انتصاب داوودی به عنوان شهردار شهرستان بناب که به امضای مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرق  رسیده بود توسط فرماندار بناب قرائت شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ش