بهزاد اسدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به وضعیت نامناسب مالی این اداره و عدم پرداخت معوقات توسط برخی واحدهای تولیدی و مشترکین، گفت: تمام هزینه های دریافتی اداره برق از فروش انرژی به خزانه دولت واریز می شود و نسبت به هزینه های واریز شده مبلغی برای ساخت و […]

بهزاد اسدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به وضعیت نامناسب مالی این اداره و عدم پرداخت معوقات توسط برخی واحدهای تولیدی و مشترکین، گفت: تمام هزینه های دریافتی اداره برق از فروش انرژی به خزانه دولت واریز می شود و نسبت به هزینه های واریز شده مبلغی برای ساخت و ساز و بر طرف کردن سازه های این شهرستان دریافت می شود.

رئیس اداره برق شهرستان بناب با  بیان اینکه حدود ۶۰ تیر برق در بناب نیاز به جابجایی دارند، گفت: شهرداری بناب هزینه جابجایی تیر برق را هنگام دادن مجوز از صاحبان ملک دریافت می کند فلذا وظیفه این سازمان است که نسبت به جابجایی تیرهای برق اقدام کند و در روستاها نیز وظیفه دهیاری ها می باشد.

وی در ادامه افزود: در جابجایی تیرهای برق شرکت توزیع برق جهت جابجایی کابل ها و سایر خدمات تخصصی در کنار شهرداری خواهد بود ولی کارهای این شرکت زمانی شروع می شود که شهرداری ابتدا کار جابجایی ستون های برق را شروع کند.

اسدی جابجایی تیرهای برق در ورودی و خروجی پل میدان معلم را خارج از برنامه های این شرکت اعلام کرد و گفت: این کار وظیفه اداره راه و ترابری استان محسوب می شود و شرکت توزیع برق بناب برای جابجایی تیرهای برق این منطقه هیچ گونه مسئولیت و اعتباری در اختیار ندارد و تنها در جابجایی کابل ها و کارهای تخصصی این شرکت با اداره راه و ترابری همکاری خواهد کرد.

رئیس شرکت توزیع برق بناب استفاده از کولرهای گازی در آب و هوای شهرستان بناب را نادرست دانست و گفت: کولرهای گازی مصرف زیادی در برق دارند و همچنین با توجه به موقیعت جغرافیایی شهرستان بناب کولرهای آبی کارایی بیشتری دارد و مصرف برق کمتری نسبت به کولرهای گازی دارند.

وی از نصب سیستم اطلاع رسانی خودکار در شهرستان های مرند و بناب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این سیستم در امر اطلاع رسانی خودکار به مشترکین طراحی شده و قابلیت های زیادی دارد که در آینده نزدیک در شهرستان بناب شاهد این سیستم خواهیم بود.

رئیس اداره برق شهرستان در ادامه افزود: همشهریان عزیز در حال حاضر می توانند با حضور در اداره برق بناب و اعلام شماره همراه خود از سامانه پیامکی اطلاع رسانی این شرکت بهره مند شوند.

بهزاد اسدی در پایان هزینه های قطع و وصل برق مشترکین را ضرر مالی بزرگی برای این شرکت عنوان کرد و گفت: از تمام همشهریان تقاضا داریم با پرداخت به موقع قبوض برق این شرکت را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.

انتهای پیام/ش