به گزارش انعکاس بناب، این یادواره برای گرامیداشت شهید قلی تقی پور اهل روستای دوش بناب که در جنگ تحمیلی به فیض شهادت رسیده بود و همچنین شهید مظلوم مدافع حرم محسن حججی در مسجد بزرگ روستای دوش با حضور گسترده اهالی این روستا برگزار شد. در این مراسم جانشین فرماندهی سپاه بناب نابودی کامل […]

به گزارش انعکاس بناب، این یادواره برای گرامیداشت شهید قلی تقی پور اهل روستای دوش بناب که در جنگ تحمیلی به فیض شهادت رسیده بود و همچنین شهید مظلوم مدافع حرم محسن حججی در مسجد بزرگ روستای دوش با حضور گسترده اهالی این روستا برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرماندهی سپاه بناب نابودی کامل داعش را گسترده ترین پیروزی حق بر علیه باطل دانست و گفت: این گرو تروریستی که با حمایت آمریکا در حال فعالیت و تخریب اسلام بود به دستان بسیجیان منطقه نابود شد.

سرهنگ حیدری در ادامه بسیج را تنها مختص ایران ندانست و گفت: امروز در برخی از کشورها گروه های بسیجی با نام های مختلف در حال دفاع از اسلام و مبارزه با استبداد جهانی هستند که با تفکر بسیجی به پیروزی های متعدد و باورنکردنی ایی رسیده اند و بسیج سپاه ایران جزء ایی از این گروه است.

جانشین سپاه بناب تفکر بسیجی را عامل اصلی سربلندی و اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام با سلاح های مدرن و ارتش های مجهز جرأت تجاوز به ایران را ندارند چرا که تفکر بسیجی باعث ترس و رعب آنان شده است.

این پاسدار سپاه، جنگ امروز دشمنان کشور را جنگ نرم و تخریب خانواده های ایرانی دانست و گفت: امروز وقتی دشمن فهمیده که از نظر نظامی توان رویاروی با ایران را ندارد قصد تخریب بنیان زندگی افراد یعنی همان خانواده را در ذهن دارد و از طرق مختلف مثل ماهواره و شبکه های مجازی در صدد تحمیل تفکر غربی در بین مردم ایران است و برای این جنگ نرم میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرده است.

وی در پایان نظارت خانواده ها در استفاده فرزندان از فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: فضای مجازی در کنار برخی مزایا مانند اخبار و مسایل علمی می تواند خیلی خطرناک باشد و باعث تخریب تدریجی خانواده شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از پدر شهید قلی تقی پور تقدیر شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبایی