به گزارش انعکاس بناب، اردوی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشور به منظورآمادگی جهت شرکت در مسابقات آسیای میانه به مدت ۷ روز در شهرستان بناب برگزار می شود. در این اردو  ۸ بازیکن برتر مسابقات پینگ پنگ هوپس قهرمانی کشور که اخیر در مسبقات هوپس کشور در بناب انتخاب شده بودند و ۴ […]

به گزارش انعکاس بناب، اردوی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشور به منظورآمادگی جهت شرکت در مسابقات آسیای میانه به مدت ۷ روز در شهرستان بناب برگزار می شود.
در این اردو  ۸ بازیکن برتر مسابقات پینگ پنگ هوپس قهرمانی کشور که اخیر در مسبقات هوپس کشور در بناب انتخاب شده بودند و ۴ بازیکن به صورت افتخاری از استان آذربایجان شرقی حضور دارند و تحت نظر امید شمس خود را برای مسابقات امیدهای آسیای مرکزی آماده می کنند.
گفتنی است از این ۴ بازیکن افتخاری آقایان علی خلیلی و امیر رضا خان محمدی از شهرستان بناب در این اردو حضور دارند و آقای امین گنیلی از شهرستان بناب به عنوان کمک مربی در این اردو حضور دارند.
یکی از نکات مهم، حضور تیم ملی تنیس روی میز کشور برای اولین بار جهت برگزاری اردو و آماده سازی در یک شهرستان می باشد که این مهم در شهرستان بناب اتفاق افتاده است.

گزارش تصویری از برگزاری اولین تمرینات تیم امیدهای تنیس روی میز کشور در بناب؛

انتهای پیام/زیبایی