به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خبرگزاری فارس، گفت: وقتی که به حوزه انتخابیه می‌روم با خیل عظیم بیکاران جویای شغل مواجه می‌شوم ولی متاسفانه هیچ پاسخی برای آنها و رفع مشکلشان ندارم. وی افزود: این مشکل تنها محدود به حوزه انتخابیه من نیست و نمایندگان […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خبرگزاری فارس، گفت: وقتی که به حوزه انتخابیه می‌روم با خیل عظیم بیکاران جویای شغل مواجه می‌شوم ولی متاسفانه هیچ پاسخی برای آنها و رفع مشکلشان ندارم.

وی افزود: این مشکل تنها محدود به حوزه انتخابیه من نیست و نمایندگان دیگر نیز با شرایط مشابه من در حوزه‌های انتخابیه مواجه هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروزه بیکاری و رکود به دو معضل اصلی جامعه تبدیل شده و شرایط سختی را برای مردم پدیده آورده است.

اعزازی خاطرنشان کرد: تاکنون شاهد بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانجات در کشور بودیم اما امروز با ورود فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عرصه شاهد بیکار شدن اصناف نیز هستیم.

وی افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای امروز بویژه در شهرهای کوچک موجب رکود بازار پیشه‌وران شده‌اند و شاهد بیکاری این قشر در شهرهای کوچک هستیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به عنوان نمونه در حوزه انتخابیه بنده ۴۰۰ نفر به دنبال راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از کار بیکار شده‌اند و این فروشگاه‌ها موجب رکورد در کار پیشه‌وران شده است.