رئیس اداره صنعت و معدن بناب گفت: از بین 30 واحد تولیدی نمونه در سطح استان 4 واحد تولیدی از شهرستان بناب به عنوان صادرکننده نمونه استانی و یک واحد تولیدی نیز به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش انعکاس بناب، سیروس زاهدی فر ضمن اعلام این خبر افزود: از ۳۰ صادر کننده نمونه استانی که قرار است فردا در سالن همایش های پتروشیمی تبریز تجلیل شود شهرستان بناب با ۵ واحد صادراتی نمونه در بین شهرستان های استان، بار دیگر افتخاری برای شهر و شهروندان ارزنده بناب را کسب کرد.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب به دست آوردن چنین موفقیتی را دستاوردی برجسته و نمونه برای شهرستان بناب دانست و گفت: در وضیعت نامناسب اقتصادی کشور چنین دستاوردی نشان از برتری شهرشتان بناب در حوزه تولید و صادرات را نشان می دهد.

وی کسب این موفقیت بی نظیر را ثمره تلاش های شبانه روزی همه مدیران، کارگران و مسئولان شهرستان اعلام کرد و گفت: این دستاورد را به مدیران و کارکنان این واحدهای تولیدی، صادراتی و مسئولین متعهد شهرستانی تبریک می گوئیم و مطمئناً این موفقیت یک تعالی و اقدام عملی در تحقق آرزوهای دیرینه رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد کشوری به شمار می آید.

زاهدی فر افزایش ۱۱۰ درصدی صادرات شهرستان بناب را نتیجه این موفقیت خواند و گفت: خوشبختانه تولیدات غیر نفتی و صادرات در شهرستان رشد خوبی پیدا کرده است و نتیجه این افزایش تولید و صادرات اشتغال خوبی هم در شهرستان ایجاد شده است.

وی در پایان اسامی واحد های نمونه انتخاب شده در استان را شرکت مجتبی بناب به مدیریت آقای مصطفی حدادی, صادر کننده نمونه ملی و استانی- شرکت شکوه بناب به مدیریت آقای رضا طبیبی، صادر کننده نمونه استانی- شرکت فجر بناب به مدیریت آقای عبدا… حدادی نمونه استانی- شرکت کاوه افروز به مدیریت آقای حسین نجفی تولید کننده نمونه استانی- شرکت آذر تاک به مدیریت آقایان کریمی و مهدوی صادر کننده نمونه استانی اعلام کرد و گفت: امیدواریم سال آینده به تعداد این واحدهای تولیدی نمونه اضافه شود.