امام جمعه موقت بناب گفت: سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ایستادگی آزاداندیشان جهان مواجه شده است

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی آتش زر ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اعلام این مطلب افزود: رئیس جمهور آمریکا سخنان سخیفی در مورد قدس شریف بیان کرد که با ایستادگی آزاداندیشان جهان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل توطئه شوم استکبار جهانی امری مسلم است؛ گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا اقدامی غیرعاقلانه و بی احترامی به افکار عمومی و مسلمان جهان است و این اقدام نه تنها اعتراض مسلمانان بلکه اعتراض سایر مردم دنیا را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام آتش زر در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه بناب با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به امر نماز تصریح کرد: اهتمام به نماز و نماز جمعه ضروری است و پشتوانه بزرگ جمهوری اسلامی توجه به امر نماز است.

امام جمعه موقت بناب در ادامه به حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور و استان کرمانشاه اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از همت و دلسوزی مردم و مسئولان در خصوص کمک و اظهار همدردی با هموطنان زلزله زده خواستار استمرار این کمک ها به مناطق زلزله زده شد.

حجت الاسلام آتش زر خاطرنشان کرد: مردم باید همچنان با مساعدت های مالی و جنسی خود هموطنان زلزله زده را یاری کنند.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت اهتمام مردم و مسئولان به امر خطیر نماز گفت: مسئولان هر قدر می توانند باید در ترویج نماز سرمایه گذاری کنند.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب تأکید کرد: عمر رژیم صهیونیستی به سر آمده است و این حرکت نابودی این رژیم جنایتکار را منجر خواهد شد.