رئیس شورای اسلامی شهر بناب طی سخنانی در مراسم اختتامیه هیجدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب با اشاره به نقش بارز هنر بویژه هنر تئاتر در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: هنر بازیگری از جایگاه ویژه ای در جلوگیری از آسیب های اجتماعی برخوردار است و این هنر اثربخشی و ماندگاری خوبی بدنبال دارد.

به گزارش انعکاس بناب، عباس ممقانی  طی سخنانی در مراسم اختتامیه هیجدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب با اشاره به نقش بارز هنر بویژه هنر تئاتر در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: هنر بازیگری از جایگاه ویژه ای در جلوگیری از آسیب های اجتماعی برخوردار است و این هنر اثربخشی و ماندگاری خوبی بدنبال دارد.

وی سپس با تمجید از تلاش هنرمندان شهرستان بویژه درخصوص موضوعات انتخاب شده برای اجرای نمایش تصریح کرد: کمبود و مشکل آب یکی از مشکلات اساسی در شهرستان بناب است و قطعاً اجرای این نمایش ها در نحوه استفاده مردم از آب و صرفه جویی در آن تأثیرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب تأکید کرد: آنچه در همایش ها و سخنرانی های علمی نمی توان مفاهیم را انتقال داد با هنر نمایش و تئاتر می توان این مفاهیم را انتقال داد و نتیجه لازم را گرفت.

ممقانی بیان کرد: امروز باید تلاش کنیم که تهدیدات اجتماعی را با ورود و نقش آفرینی عوامل هنر و نمایش به حداقل برسانیم.

وی همچنین با اشاره به استقبال هنرمندان بویژه بانوان از هنر تئاتر خاطرنشان کرد: استقبال خوب بانوان نشان از علاقمندی این قشر جامعه از هنر تئاتر است وتوجه به هنر توسط مردم بناب و نیاز به هنر ازسوی مردم بناب احساس می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بناب اظهار امیدواری کرد با توجه به استقبال خوب شهروندان بنابی از چنین جشنواره هایی بخصوص جشنواره تئاتر این موضوع را در ذهن مسئولان تداعی کند که مسئولان به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/ز