رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب لازمه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، را افزایش وحدت بین حوزه و دانشگاه عنوان کرد

به گزارش انعکاس بناب، دکتر سیدعبداله حجتی رئیس واحد بناب ضمن تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: ۲۷آذرماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه،پیوند مقدس رهروان دین و دانش را گرامی می داریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب وحدت حوزه و دانشگاه را باعث پیشرفت کشور دانست و گفت: در حقیقت وحدت حوزه و دانشگاه سمبلی برای یک حرکت، پیوند و نهضتی فرهنگی در راستای رشد، تعالی، بالندگی و توسعه همه جانبه کشور و امت اسلامی ایران است.
وی در ادامه افزود: برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت حوزه و دانشگاه، امری ضروری است؛ چرا که این دو نهاد در حقیقت دو رکن اساسی این نظام هستند که هر دو در تحقق انقلاب و اداره کشور سهم بسزایی داشته و دارند.
دکتر حجتی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه دو پایگاه و مرکز تفکر و اندیشه در جامعه هستند و در مسائل مهم مملکتی بر نظر عموم مردم اثر گذارند، تصریح کرد:اگر تصمیمات این دو نهاد به یکدیگر نزدیک باشد، آثار مثبت فراوانی بر تصمیمات کلان جامعه خواهد داشت؛ لذا لازم است که نهادی متولی تحقق کاملوحدت حوزه و دانشگاه شود.
وی در پایان از آمادگی و تلاش این واحد دانشگاهی برای تقویت این وحدت خبر داد و گفت: در همین راستا، اساتید و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز بیش از پیش، تمام توان خود را در جهت توسعه فرهنگی وعلمی به صورت توأمان به کار خواهند گرفت تا گامهای جدی تری در راستای تحقق عملی این وحدت مبارک برداشته شود.