رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب از آمادگی کامل اداره راهداری شهرستان بناب در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، علیرضا سلیمانی‌فر صبح امروز در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسب ۲۶ آذر روز حمل و نقل و همچنین اول دی ماه روز راهداری را به همه زحمت کشان در این دو حوزه گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب برای فصل سرما برنامه های متعددی دارد و این نهاد در همه حوزه ها آمادگی کامل در روزهای سرد زمستان را دارد.

علیرضا سلیمانی‌فر با اشاره به اینکه آموزش های لازم به رانندگان و مأموران این اداره برای فصل سرما داده شده است، گفت: در حال حاضر ۹ دستگاه برف روب و سه دستگاه کامیون نمک پاش با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان در فصل سرما در جاده ها است.

وی در ادامه افزود: نمک کافی، سوخت، شن و آسفالت سرد برای روزهای یخبندان و سرد زمستان آماده و زخیره سازی شده است و همچنین گشت های راهداری شهرستان بناب در مواقع بارش برف و یخبندان در تمام جاده های مواصلاتی شهرستان حضور خواهند داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب از مشخص کردن نقاط حادثه خیز و رفع مشکلات جاده های شهرستان بناب خبر داد و گفت: نقاطی که آسفالت خراب داشتند بازسازی و همچنین تابلوهای هشدار دهنده شست و شو داده شده اند و در صورت هر گونه مشکل در هنگام بارش اداره راهداری بناب این مشکلات را به سرعت برطرف خواهد کرد.

سلیمانی فر در پایان شماره تماس ۱۴۱ را به صورت شبانه روزی برای پاسخ گویی به سولات جاده ای و جوی معرفی کرد و گفت: همشهریان عزیز می توانند با استفاده از این شماره تماس قبل از ورود به جاده از  از آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان و کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/د.ز