مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در جمع مردم بناب وظیفه آحاد مردم بخصوص نسل جوان امروز را صیانت از آرمان های انقلاب عنوان کرد.

به گزارش انعکاس بناب، سردار عزت اله جعفری صبح امروز در جمع مردم ولایتمدار بناب در مصلی اعظم این شهرستان وظیفه اصلی عموم مردم و جوانان پس از پیروزی انقلاب را حفظ آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: پس از انقلاب دشمنان از طریق جنگ نظامی به انقلاب و نظام حمله کردند و مردم و جوانان این کشور از جان و دل مایه گذاشتند و از انقلاب دفاع کردند و حالا نسل جوان این نظام باید از آرمان های انقلاب دفاع کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان اسلام ترویج و گسترش فرهنگ غربی در کل دنیا علی الخصوص کشورهای اسلامی است، افزود: امروز سیستم های غیر اسلامی در دنیا و کشورهای غربی با شکست روبرو شده اند و دشمنان اسلام در صدد این هستند فرهنگ اسلامی را از بین ببرند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی با بصیرت امام خمینی (ره) توانست جلوی اهداف دشمنان اسلام و انقلاب را بگیرد و علاوه بر جلوگیری از گسترش فرهنگ غربی توانست فرهنگ اسلامی را در کل دنیا گسترش بدهد و امروز شاهد هستیم بیشتر کشورهای دنیا به سوی فرهنگ اسلامی روی آورده اند و این چیزی نیست که دشمنان اسلام راضی به آن باشند.

سردار عزت اله جعفری حکومت اسلامی ایران را حکومتی مردمی عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان این نظام باید خدمت به مردم این کشور را در الویت کاری خود قرار بدهند و بجز این هدف هیچ کس نمی تواند در این نظام اسلامی مدیریتی را بر عهده داشته باشد و خود بخود شکست خواهد خورد.

سردار جعفری در ادامه خاطر نشان کرد: پذیرفتن مسئولیت در این نظام نباید با هدف کیسه دوختن برای منافع شخصی انجام بگیرد و تنها هدف هر مسئول در این کشور باید تنها و تنها خدمت به مردم باشد که متأسفانه حقوق ها و پاداشهای نجومی اخیر برخی مدیران فاسد باعث دل سردی مردم به این نظام شد و لطمه بزرگی را بر عدالت این نظام وارد کرد.

مدیر کل آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فتنه ۸۸ را شکستی دیگر برای دشمنان انقلاب و نظام دانست و گفت: متأسفانه در این فتنه افرادی با ظاهری انقلابی و از دل خود نظام قصد تخریب انقلاب و نظام را داشتند و با توهین به مقام ولایت رهبری کار خو را شروع کردند که با خواست قوه الهی و رشادت های مردم دوباره شکست خوردند.

سردار جعفری با بیان اینکه در فتنه ۸۸ مردم در صیانت از انقلاب و نظام از مسئولان جلوتر بودند، گفت: مردم در فتنه ۸۸ به صورت کاملاً خودجوش در صحنه حضور پیدا کردند و اجازه نداند خدشه ای به نظام و انقلاب وارد شود و دشمنان نظام بخصوص آمریکا را مجدداً مأیوس کردند.

این پاسدار نظامی حماسه ۹ دی را سومین انقلاب مردم پس از انقلاب اصلی عنوان کرد و گفت: در آن روز مردم به تمام جهانیان و دشمنان انقلاب نشان دادند خود صاحب این انقلاب هستند و اجازه دخالت  و خدشه دار کردن آن را به هیچ کس نداده اند و نخواهند داد.

وی بحث آتش به اختیار از سوی رهبری را هوشهیاری در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب توصیف کرد و گفت: امروز دشمنان قصد تضعیف نظام بخصوص جوانان آن را دارند و از این رو رهبر انقلاب بحث آتش به اختیار با مفهوم  هوشیاری مردم در مقابل حیله و اقدامات دشمنان اسلام و نظام را مطرح نمودند.

سردار جعفری دفاع از سوریه، لبنان و سایر کشورهای اسلامی را یکی از یکی از آرمان های انقلاب اعلام کرد و گفت: دشمنان اسلام در خارج از مرزها در حال ستم و زور گویی به مسلمانان هستند و بدون شک هدف بعدی آنها نظام اسلامی ایران خواهد بود و متأسفانه عده ای انتظار دارند ما به عنوان یک کشور اسلامی در مقابل دشمنان سکوت کنیم و در آینده هم منتظر نفوذ آنها به کشور خودمان باشیم.

وی در ادامه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ با دشمنان اسلام و نظام در خارج از مرزها موفق عمل کرده است و نه تنها مانع نفوذ دشمنان به کشور شده است بلکه آنها را در خارج از مرزها نابود کرده است و این را می توان چهارمین پیروزی انقلاب توصیف کرد.

مدیر کل آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه جوانان اصلی ترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بودند، اذعان داشت: از همین استان بیش از ۱۰ هزار نفر جوان در جبه های جنگ حضور داشتند که نزدیک به ۸ هزار نفر از آن ها مجرد بودند و همین عوامل باعث شده که آمریکا و سایر دشمنان امروز جوانان کشور را هدف بگیرند.

سردار عزت اله جعفری در پایان آمادگی جوامع اسلامی در مقابله با جنگ و استکبار را امری ضروری دانست و گفت: در همین کشور عراق با وجود ارتشی قدرتمند داعش که گروه تروریستی کوچکی به حساب می آمد توانست چندین استان این کشور را تصرف کند و این نشان می دهد آمادگی و پکپارچگی در کشورهای اسلامی ضعیف است.