صبح امروز مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ سلطانی فرمانده اسبق سپاه ناحیه بناب، مسئولان ارشد شهرستان و جمع کثیری از دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، مراسم گرامیداشت این روز با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ سلطانی فرمانده اسبق سپاه ناحیه بناب، مسئولان ارشد شهرستان و جمع کثیری از دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.

در این مراسم دکتر دکتر سید عبداله حجتی با بیان اینکه نهم دی ماه روز اعلام وفاداری و میثاق دوباره امت با ولایت و مقام معظم رهبری است، گفت: پیوند مردم با انقلاب و نظام پیوندی قوی و ناگسستنی است و مردم با حضور در تمام صحنه ها دشمنان اسلام و نظام را مأیوس و انقلاب و نظام را تنها نگذاشتند و همیشه وفاواداری خود به انقلاب و رهبری را نشان دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نظام جمهوری اسلامی ایران را مردمی ترین نظام در دنیا عنوان کرد و گفت: مردم از اول انقلاب در کنار این نظام بوده اند و برای حفظ آن خون ها داده اند و هیچ گاه به دشمنان نظام و انقلاب اجازه دخالت در امور کشور را نداده اند و همیشه نشان داده اند نظام و انقلاب متعلق به خود مردم است.

وی ۹ دی را روز مقابله با دشمنان، فتنه و حفظ ارزش های اسلامی دانست و گفت: مردم ولایتمدار این کشور ثابت کردند در روزهای غبارآلود فتنه، راه انقلاب را گم نمی‌کنند و اجازه نخواهند داد خدشه ای به نظام و انقلاب وارد شود و در این روز با بصیرت و به صورت خودجوشانه دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس و جلوی فتنه را گرفتند.

دکتر حجتی وظیفه دانشگاه ها را تبیین آموزه های انقلاب به نسل های جوان امروز و آینده عنوان کرد و گفت: دانشگاهیان باید آرمان های انقلاب را به تمام نسل ها انتقال دهند و به آنها بگویند که مردم برای ایجاد این انقلاب چه فداکاری ها و جان فشانی های کرده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در پایان با تأکید بر اینکه حفظ بیعت با رهبری و آرمان های انقلاب وظیفه عموم جامعه است، اذعان کرد: دشمنان امروز وقتی این وحدت بین مردم رهبری را می بینند از تجاوز به این نظام و انقلاب مأیوس می شوند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبایی