فرمانده انتظامی بناب از نظارت جدی بر قهوه خانه های سطح شهر خبر داد و گفت: در این راستا در سال جاری ۱۲ قهوه خانه در این شهرستان پلمپ و ۳ مورد دیگر به طور کلی جمع آوری و تعطیل شدند.

به گزارش انعکاس بناب، رمضان الهوردیان ظهر امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به ۱۰ ماه سال گذشته خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر کارنامه خوبی در سال جاری از خود برجای گذاشته است و علاوه بر ۲۶ درصد افزایش کشفیات انواع مواد مخدر، ۲۶ درصد میزان دستگیری قاچاقچیان و همچنین افزایش ۱۳۴ درصدی جمع آوری معتادین در سطح شهر از اقدامات نیروزی انتظامی بناب بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی بناب از انتقال معتادین پر سابقه شهرستان به کمپ ماده ۱۶ تبریز خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۰ نفر از معتادانی که چند بار دستگیر شده بودند و قصد رهایی از اعتیاد را نداشتن به این کمپ انتقال داده شدند تا شاهد حضور این افراد در سطح شهر نباشیم.

سرهنگ الهوردیان از نظارت جدی بر قهوه خانه های سطح شهر خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۲ قهوه خانه در این شهرستان پلمپ و ۳ مورد دیگر به طور کلی جمع آوری و تعطیل شدند و همچنین طبق دستور اجازه احداث قهوه خانه جدید به کسی داده نخواهد شد.

وی بازرسی و نظارت از باشگاه های ورزشی را یکی از برنامه های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: در جلسات مشترک قبلی با اداره ورزش و جوانان قرار بود این کار به صورت مشترک انجام شود اما متأسفانه این اداره همکاری های مناسبی در این راستا انجام نداده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب جمع آوری معتادین سطح شهرستان را از الویت های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: از تمامی مردم سطح شهر، روستاها و دهیاران تقاضا داریم در صورت مشاهده معتادین تابلو در شهرستان از طریق شماره تماس ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار بدهند.

انتهای پیام/زیبائی