فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: انقلاب توانست انحصار قدرت و سیاست را در دنیا بشکند و زمینه های رشد در تمام حوزه ها را در این کشور به وجود آورد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در جمع مردم شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نوع انقلاب دینی، الهی و مردمی است، اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران توانست ریشه وابستگی و استکبار را از این کشور ریشه کن کرده و استقلال و آزادی را به این کشور هدیه کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی توانست خودباوری را برای این کشور و ملت به ارمغان آورد، افزود: انقلاب توانست انحصار قدرت و سیاست را در دنیا بشکند و زمینه های رشد در تمام حوزه ها را در این کشور به وجود آورد.

وی با بیان اینکه کشور قبل از انقلاب در ابتدایی ترین نیازهای روزمره خود نیازمند سایر کشورها بود، خاطر نشان کرد: به برکت این نظام و خون شهدا، کشور در تمام عرصه ها مهم، دستاوردهای مهمی را به دست آورده است و امروز خود به عنوان صادر کننده علم و تکنولوژی به سایر کشورها محسوب می شود.

سرهنگ دوستی وحدت و یکپارچگی مردم را مهمترین عامل پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگوی موفق برای کشورهای تحت استکبار و ظلم شناخته شده است و این انقلاب به جهانیان نشان داد ملت و انقلاب این کشور با تکیه بر مقاومت توانستند به دستاوردهای متعدد و بزرگی دست یابند.

این مقام فرماندهی کارآمدی دین در علم و سیاست را یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب دانست و گفت: قبل از به وجود آمدن انقلاب اسلامی، جهانیان پیشرفت علم وصنعت در کنار دین را غیر ممکن می دانستند اما انقلاب اسلامی ایران به دنیا نشان داد در کنار دین می توان در سایر عرصه ها پیشرفت و به دستاوردهای بزرگی رسید.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با بیان اینکه آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن اسلام قصد براندازی نظام و انقلاب اسلامی ایران را دارد، گفت: آمریکا با کمک سایر دشمنان توطئه ها و فتنه های زیادی در طول سالیان انقلاب ایجاد کردند اما در نهایت نتوانستند خدشه ای به انقلاب وارد کنند چرا که این انقلاب متعلق به مردم است و مردم با وحدت و یکپارچگی همیشه این توطئه ها را خنثی کرده و خواهند کرد.

انتهای پیام/زیبائی