رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب افزایش آموزش های ایمنی در مدارس کنار جاده ای را یکی از الویت های اداره راهداری شهرستان بناب دانست.

به گزارش انعکاس بناب، علیرضا سلیمانی فرد صبح امروز در جلسه تعامل و هم اندیشی در خصوص رفع نواقصات جاده ای در روستاها در جمع دهیاران و شوراهای روستاهای شهرستان بناب از همایش موتورسواری و خودروهای حمل بار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این همایش با همکاری پلیس راه و اداره راهداری شهرستان به منظور آموزش و آگاه سازی راکبان موتور سیکلت و رانندگان خودروهای باری در جهت رعایت نکات ایمنی برگزار خواهد شد.

وی افزایش آموزش های ایمنی در مدارس کنار جاده ای را یکی از الویت های اداره راهداری شهرستان عنوان کرد و گفت: این آموزش ها از قبل در مدارس نزدیک جاده ها و خیابان های اصلی انجام شده است اما برای بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان کلاس ها و آموزش های ترافیکی با کمک پلیس راه شهرستان بناب در مدارس کنار جاده ای افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از نصب اتاق های غیر استاندارد بر روی خودرهای باری گلایه کرد و گفت: این نوع اتاقک ها نه تنها ضریب ایمنی خودرو را به شدت کاهش می دهد بلکه در جاده ها و خیابان ها با اشغال کردن فضای زیاد احتمال تصادفات را افزایش می دهد.

علیرضا سلیمانی فرد با بیان اینکه این اداره در جهت مناسب سازی راه ها و جاده های روستاهای شهرستان اقدامات مناسبی را انجام داده است، خاطر نشان کرد: پلیس راه، دهیاران و سایر مسئولان در صورت مشاهده هر گونه کمبود و نواقصات موضوع را به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع بدهند.

انتهای پیام زیبائی