سرپرست فرمانداری بناب گفت: در جلسات مختلف در خصوص مناسب سازی معابر و خیابانها، جهت مهار آبهای سطحی به شهرداری تذکر داده می شود اما سالهاست همچنان شهرداری در مرحله تحقیقات و بررسی باقی مانده است.

امین رفیعی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، فراهم سازی بسترهای لازم برای رفع آبگرفتگی معابر و خیابان ها را امری ضروری عنوان کرد و گفت: این موضوع یک کار مشارکتی و دسته جمعی محسوب می شود، و اداراتی مانند شهرداری، آب و فاضلاب و سایر ارگانهای دخیل در امر مناسب سازی معابر و خیابان ها می بایست با همکاری و تعامل با یکدیگر بر رفع مشکلات اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری بناب ضمن گلایه شدید از شهرداری بناب به علت عدم مناسب سازی خیابان ها و معابر در سطح شهر گفت: در این روزها نزول رحمت الهی باعث خوشحالی مردم شده است، اما از طرفی به وجود آمدن مشکلات آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی باعث ناراحتی مردم می شود، که علت اصلی آن فراهم نبودن بسترهای مناسب در هنگام بارندگی در سطح شهر است.

وی در ادامه افزود: بیشتر از دو سال است که در جلسات مختلف با حضور نمایندگان شهرداری در خصوص مناسب سازی معابر و خیابان ها جهت مهار آبهای سطحی به شهرداری تذکر داده می شود اما در این ۲ سال شهرداری هنوز  در مرحله تحقیقات و بررسی باقی مانده است.

رفیعی یکی دیگر از علت های اصلی جمع شدن آب باران در برخی از نقاط شهری و روستایی را تغییر شکل شهرستان بناب در طول سالیان گذشته عنوان کرد و گفت: در برخی مناطق بناب مانند بلوار شهریار قبلا رودخانه و نهرهای مختلفی وجود داشت که امروزه این مسیرها، به خیابان و کوچه تبدیل شده اند و به طور کامل مسیر رودخانه ها و نهرها مسدود شده است که همین موضوع باعث تجمع زیاد آب در برخی از مناطق می شود.

وی در پایان رفع مشکلات آبگرفتگی معابر و خیابان ها سطح شهرستان بخصوص در هنگام بارندگی را از تمام مسئولان مربوطه خواستار شد و گفت: مسئولان می بایست هر چه زودتر نواقص را حل کنند چرا که مردم نباید در هنگام بارش باران و برف با چنین مشکلاتی مواجه شوند.

انتهای پیام/زیبائی