فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف تعداد 21 هزار 74 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الهوردیان صبح امروز در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح مقابله امنیتی و انتظامی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح مأموران انتظامی شهرستان بناب ضمن کنترل مغازه ها و خودروها، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک نفر مواد محترقه را در منزل نگهداری می کند، با رعایت موازین شرعی و کسب مجوز از مقام قضائی مأموران نیروی انتظامی به منزل وی ورود و تعداد ۲۱۰۷۴ عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ الهوردیان خاطر نشان کرد: مواد محترقه کشف شده به همراه شخص متهم تکمیل پرونده و برای سیر مراحل قانونیبه مراجع قضائی معرفی گردید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه توزیع کنندگان مواد محترقه سبب قطع عضو دائمی کودکان و مورج بی نظمی در جامعه هستند، اذعان داشت: این افراد باید بدانند حتما توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده خواهند شد.

فرمانده انتطامی شهرستان بناب در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه خرید و فروش مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش و همچنین نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/زیبائی