رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب از شروع توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند در شهرستان بناب خبر داد.

سیروس زاهدی فر صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، از تأمین میوه شب عید در شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال از لحاظ تأمین مواد غذایی مورد نیاز و میوه شب عید تمهیدات خوبی صورت گرفته و در این زمینه هیچ گونه مشکل و یا کمبودی وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب از تأمین ۱۰۰ تن پرتقال و ۴۰ تن سیب برای نیاز شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: سیب مورد نیاز از خود استان تأمین  و در سردخانه های شهرستان ذخیره سازی شده اند اما پرتقال مورد نیاز از ۲۰ اسفند وارد استان و سردخانه های شهرستان خواهند شد.

وی از شروع توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند خبر داد و گفت: در ۴ نقطه از شهرستان (خیابان طالقانی روبروی پارک بانوان، انتهای شهرک امام جنب اداره مخابرات، انتهای محله باقر آباد و در خیابان آب) غرفه های توزیع میوه برپا و در تاریخ مقرر از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب شروع به توزیع میوه شب عید خواهند کرد.

زاهدی فر در پاسخ به قیمت پرتقال و سیب شب عید در غرفه های اعلام شده گفت: قیمت میوه های عنوان شده توسط شورای تنظیم بازار در تاریخ ۲۲ اسفند به صورت سراسری اعلام خواهد شد و از طریق همین رسانه به سمع و نظر همشهریان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان ضمن تأکید بر اینکه تهیه میوه نوروزی شهرستان بر عهده اداره جهاد کشاورزی و توزیع آن بر عهده تعاون روستایی است، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت ناظر بر توزیع میوه شب عید است و در صورت نیاز و کمبود میوه در سطح شهرستان توزیع آن زودتر از زمان مقرر آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/زیبائی