صبح امروز همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری، گلخانه مکانیزه و کارگاه تولید قطعات بتنی با حضور امام جمعه، مسئولان و مردم شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری گلخانه مکانیزه و کارگاه تولید قطعات بتنی با حضور امام جمعه، مسئولان و مردم شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

در حاشیه افتتاح این دو پروژه نادر داوودی با بیان این کارگاه تولید قطعات بتنی توان افزایش تولید را دارد، اذعان داشت: این کارگاه در حال حاضر هفت نوع قالب بندی قطعات مختلف بتنی مانند فیال، آبر، جدول، تیرچه و غیره را تهیه و تولید می کند و با مجهز کردن آن می توان بر ظرفیت تولید و تنوع قطعات بتنی آن افزود.

شهردار بناب ساخت این کارگاه را نیازی ضروری برای شهرستان عنوان کرد و گفت: با وجود چنین کارگاهی نیازهای بتنی شهرستان برای ساخت پیاده رو و جدول کشی رفع می شود و شهرداری می تواند بنا به درخواست ها و با کمک مردم نسبت به ترمیم و نوسازی معابر در سطح شهرستان اقدام کند.

کلیدار شهرستان بناب ساخت گلخانه میکانیزه شهرداری را یکی از پروژه های موفق و نمونه شهرستان عنوان کرد و گفت: این گلخانه پیشرفته و تمام مکانیزه با تلاش شبانه روزی مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع ساخت و به بهره برداری رسید.

داوودی در پایان از خود کفا شدن شهرداری با ساخت این گلخانه در تهیه گل و گیاه زینتی برای سطح شهرستان خبر داد و گفت: شهرداری قبلا برای تهیه گل و گیاه مورد نیاز شهرستان از سایر شهرها گل و گیاه خریداری می کرد که از نظر سازگاری با آب وهوای شهرستان با مشکل مواجه می شدیم اما امروز با ساخت این گلخانه به طور کامل خود کفا شده ایم.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی