رئیس شورای اسلامی شهر بناب از تمرکز بودجه شهرداری در سال 97 بر روی پروژه های نیمه تمام خبر داد و گفت: در صورت عدم اتمام پروژه های نیمه تمام قبلی شروع هر گونه پروژه جدید در شهر ناکارآمد خواهد بود.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز عباس ممقانی در حاشیه افتتاح گلخانه مکانیزه شهرداری بناب در جمع مسئولان شهرستان هدف اصلی شورای دور پنجم راه حل مشکلات عمرانی و فرهنگی بناب عنوان کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی دور پنجم در تلاش هستند در راستای تأمین خواسته های مردم و حل مشکلات عمرانی و فرهنگی بناب عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب از تمرکز بودجه شهرداری در سال ۹۷ بر روی پروژه های نیمه تمام خبر داد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بناب اتمام پروژه های نیمه تمام و حتی شروع نشده را در الویت کاری خود در سال ۹۷ قرار داده اند، چراکه در صورت عدم اتمام پروژه های نیمه تمام قبلی شروع هر گونه پروژه جدید ناکارآمد خواهد بود.

وی حل دو مشکل آسفالت محلات و ترافیک شهری را خواسته بیشتر شهروندان از شورای اسلامی شهر عنوان کرد و گفت: در بررسی ها و نظر سنجی های به عمل آمده اکثریت شهروندان بر این دو مشکل تأکید زیادی داشتند که شورای شهر و شهرداری در راستای حل مشکل آسفالت محلات و مسیر گشایی بیشتر در شهر برای حل مشکل ترافیک در سال ۹۷ تمرکز خواهند کرد.

 عباس ممقانی از بازسازی و تعمیر ساختمان شورای اسلامی شهر برای سهولت در برگزاری جلسلات ودیدار مردم با اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: فضای قبلی این ساختمان بسیار قدیمی و کوچک بود و برگزاری جلاسات علنی و دیدار مردم با اعضای شورا را سخت می کرد که در این راستا برای بازسازی این ساختمان اقدامات خوبی انجام شده و در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

عضو شورای اسلامی شهر بناب در پایان از برگزاری جلسه همگانی شورای شهر با مردم در ابتدای سال ۹۷ خبر داد و گفت: این جلسه به صورت علنی و با هدف تشریح عملکرد شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد چراکه هدف این دوره از شورای شهر علنی کردن جلسات در جهت شفاف سازی بیشتر امورات برای همشهریان عزیز است.

انتهای پیام/زیبائی