رئیس اداره دامپزشکی بناب گفت: وضعیت بهداشتی میدان "دواب" بناب مورد تأیید ما نیست و از نظر ما باید این میدان با این شرایط تعطیل شود.

به گزارش انعکاس بناب، عبدالرضا حنیفی عصر امروز در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با اشاره به عدم توجه به نیازهای ضروری و اساسی میدان “دواب”  اظهار کرد: با توجه به ورود انواع دام‌های سبک و سنگین از سایر استان‌های کشور به این میدان ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه قرنطیه ضدعفونی دام در این مکان ضروری است.

وی با بیان اینکه شهرداری به این مجموعه صرفاً به عنوان منبع درآمد نگاه می‌کند؛ افزود: شهرداری باید با واگذاری این مجموعه به طور طولانی مدت به بخش خصوصی نسبت به تکمیل زیرساخت‌های لازم میدان دواب توسط بخش خصوصی اقدام کند.

رئیس اداره دامپزشکی بناب تصریح کرد: با وجود اینکه در جلسه قبلی کار گروه فرماندار نیز تأکید داشتند این میدان تعطیل شود، با این اوصاف پیشرفت محسوسی در این میدان احساس نمی‌شود.

حنیفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌رود انواع بیماری‌ها از طریق دام‌ها به شهرستان وارد شود، از این رو سرمایه‌گذاری بر روی مسائل بهداشتی نوعی سرمایه‌گذاری است و نه هزینه که امیدواریم کمبودهای موجود میدان “دواب”  هرچه سریع‌تر مرتفع شوند.

انتهای پیام/فارس