رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب گفت: اخیراً برخی افراد سود جو به بهانه برخی نوسانات ارزی قیمت های نامتعارفی را به مشتریان اعلام می کنند که این امر موجب نارضایتی شدید شهروندان شده است.

سیروس زاهدی فر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در خصوص تأمین فضای مساعد قیمت، برای خرید اجناس مورد نیاز مردم بخصوص همشهریان عزیز گفت: اخیراً برخی افراد سود جو که سابقه صنفی چندانی در این شهرستان ندارند به بهانه برخی نوسانات ارزی قیمت های نامتعارفی را به مشتریان اعلام می کنند که این امر موجب نارضایتی شدید شهروندان شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب از همکاری و همیاری این اداره با اصناف باسابقه شهرستان در جهت انسجام بخشی به بازار خبر داد و گفت: اتحادیه های صنفی، هئیت امنای بازار و ریش سفیدان صنفی در جهت ثبات بازار، رعایت سود منصفانه و رعایت حقوق مصرف کننده با این اداره در حال همکاری هستند.

وی رعایت حقوق مصرف کننده و خرید فروش بر اساس سود منصفانه را امری مهم عنوان کرد و گفت: التزام به رعایت حقوق مصرف کننده این تکلیف را بر همگان تعیین می کند که بدون توجه به حواشی گذرا، از دادو ستد خود بر پایه قواعد و شرعیت اسلامی حفاظت و صیانت کنند.

زاهدی فر گسترش فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی با هدف تقویت اقتصاد ملی را ضروری دانست و گفت: در آینده نزدیک اقدامات و برنامه های خوبی با همکاری واحدهای صنفی در جهت گسترش فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در پایان از حضور جدی و مداوم بازرسان اتحادیه ها، اتاق اصناف و خصوصا بازرسان صنعت و معدن در سطح بازار شهرستان خبر داد و گفت: همشهریان عزیز هر گونه گران فروشی، نارضایتی خود در تأمین مایحتاج و قیمت ارایه شده توسط واحدهای صنفی را به صورت حضوری و یا از طریق شماره تماس ۱۲۴ و ۳۷۷۳۰۸۹۲-۰۴۱(اداره صنعت و معدن شهرستان بناب) در میان بگذارند تا طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/زیبائی