امام جمعه بناب با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی جوانان حزب‌اللهی در کشور گفت: با عنایت به اراده‌ای که در بین جوانان حزب‌اللهی کشور مشاهده می‌شود، سرنوشت صدام و شاه منتظر آمریکا و آمریکایی‌هاست.

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی همزمان با سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان بناب با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به تمام سپاهیان دلاور اظهار کرد: آمریکایی‌ها صراحتاً اعلام می‌کنند امروز بر روی زمین تنها یک مزاحم دارند و آن جنبش بین‌المللی اصولگرایان به رهبری جمهوری اسلامی ایران است و تنها ایران حزب الله است که در مقابل آنها ایستاده و بشریت را به مقاومت در مقابل آمریکا دعوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ معاصر توجهی داشته باشیم، شرایط، اوضاع و احوال کنونی نشان دهنده وضعیتی است که طی سال‌های ۴۲ تا ۵۷ در برابر شاه و داخل کشور داشتیم و امروز در سطح جهان در برابر آمریکا نیز چنین حالتی را داریم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی جوانان حزب‌اللهی در کشور اذعان کرد: با عنایت به اراده‌ای که در بین جوانان حزب‌اللهی کشور مشاهده می‌شود، سرنوشت صدام و شاه منتظر آمریکا و آمریکایی‌هاست.

باقری‌بنابی تصریح کرد: این در حالی است که بتوانیم نسل سوم انقلاب را درست تربیت و تحویل جامعه دهیم، یعنی مسائلی را برطرف و بعضی بی‌عدالتی‌ها در جامعه را درمان کرده باشیم، به یقین در سایه توجهات صاحب اصلی انقلاب سرنوشت بخش اعظم بشریت و مسلمانان جهان به دست انسان‌های مؤمن و وارسته است که در سراسر کشور رقم خواهد خورد.

وی سپس با اشاره به ادامه کینه‌توزی‌های نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی تأکید کرد: آمریکا جز نابودی اسلام چیز دیگری از ما نمی‌خواهد و مسائل هسته‌ای و مسائل موشکی بهانه‌ای بیش نیستند، مشکل آنها با ایران، ولایت است.

خطیب جمعه بناب ادامه داد: مشکل آمریکا اسلام ولایی است که روز به روز آمریکا را بر خاک مذلت می‌نشاند و تمام ابتکارات و سرمایه‌گذاری‌های آنها را سپاه پاسداران و سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی‌ها نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به حمله موشکی اخیر آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: زدن چند موشک بی‌هدف به چند نقطه کور آن هم به یک کشور جنگ‌زده از سوی چند قدرت جهانی نشانه ترس و وحشت آنها از نیروهای سپاه پاسداران است و به همین خاطر، دنبال این هستند که این حملات به نیروهای مستقر ایرانی آسیبی وارد نکرده باشد، زیرا جواب آنها در مقابل هرگونه تعرض احتمالی دندان شکن خواهد بود.

باقری‌بنابی به نقش بی‌بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از عتبات عالیات اشاره و اظهار کرد: نمی‌شود نقش تأثیرگذار سپاه پاسداران را نادیده گرفت و به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی«اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، درست است که ارتش نیز نور چشم ماست ولی نقش سپاه بی‌بدیل بود و در برخی مواقع پشتوانه ارتش نیز هست و سپاه لشگر خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: اگر فداکاری‌های سپاه نبود، کل منطقه غرق در یک مصیبت بزرگ بود. البته و صد البته از سپاه پاسداران نیز به جای خودش انتظارات و توقعاتی داریم.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان سوم شعبان روز پاسدار را به تمام پاسداران تبریک و تهنیت گفت.

جمعی از نیروهای سپاه پاسداران شهرستان به همراه فرماندهان این نیرو و همچنین جمعی از نیروهای ارتشی با لباس فرم در نمازجمعه شهرستان حضور داشتند.

همچنین در آستانه روز زمین پاک شهرداری بناب به همراه عوامل زحمتکش خدمات شهری با لباس متحدالشکل در نمازجمعه بناب حضور یافته بودند.

انتهای پیام/جاوید بنابیان