عصر امروز همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و تولد منجی منجی عالم بشریت، آئین تلبس و عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب باحضور مسئولان استان و شهرستان در مصلی اعظم برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با نیمه شعبان آئین عمامه گذاری حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار، مسئولان شهرستان و حضور پرشور مردم در مصلی اعظم این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این مراسم ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز معلم وظیفه طلاب در مقباله با دشمنان را نسبت به سایر مردم بیشتر وحساس تر ارزیابی کرد و گفت: امروز طلابی که که این لباس مقدس و ائمه را می پوشند نسب به سایر مردم وظیفه بیشتری در مبارزه با دشمنان دارند بنابراین همیشه باید آماده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز پرچم دار دین، روحانیت است و باید برای حفظ دین روحانیت را تقویت کنیم، تصریح کرد: امروز در این استان  روحانیت و طلابی توسط استاید بزرگ و برجسته پرورش یافته اند، بنابراین می بایست این ها را حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت در هر کاری در عمل کردن به آن است، اذعان داشت: مردم از روحانیون انتظار دارند بنابراین روحانیان نباید از مردم فاصله بگیرند و باید بدانند تکیه گاه روحانیت خود مردم هستند و باید در عمل با مردم باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم ۳۱ نفر از طلاب حوزه علمیه بناب توفیق تلبس به لباس روحانیت و دخول در زمره سربازان امام عصر(عج) را یافتند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی